The Deal

• Hesticus
      Hesticus
      Moderator
      Moderator

The Deal

The Deal van PokerStars is een leuke en snelle manier om jouw StarsCoins om te zetten in grote cashprijen.

Je hebt slechts 7 StarsCoin nodig om het wiel te spinnen om een kans te wagen aan de progressieve jackpot die begint bij $25.000. De jackpot blijft omhoog gaan totdat hij wordt geraakt en zelfs wanneer jij niet de jackpot wint, maak je nog steeds kans op cashprijzen ter waarde van $300.

Hierbij komt dat wanneer jij The Deal hebt gespeeld en de jackpot hierna binnen 12 uur valt, je automatisch een deel van de helft van de jackpot wint. Daarom is het verstandig om dit spel dagelijks te spelen en je kansen te vergroten om jouw deel van de jackpot te winnen.

Hoe speel ik The Deal:

1. Beslis of je voor 7 of 70 StarsCoin wilt spelen (hoe groter de buy-in, hoe groter de prijs)
      2. Selecteer 'Play now' of 'Speel nu' en je krijgt 7 kaarten gedeeld die je nog niet kunt zien; kies twee kaarten om weg te leggen en houd vijf kaarten over voor een pokerhand (hoe beter jouw hand, de groter de prijs)
      3. Of speel The Deal in auto-play modus

De prijzen

De Jackpotronde

Wanneer je de Jackpotronde bereikt, spin je het wiel voor grote cashprijzen, inclusief de constant-groeiende jackpot! Raak de jackpot en 50% van het prijzengeld gaat direct naar je account. De andere 50% wordt verdeeld over iedereen die the Deal heeft gespeeld in de afgelopen 12 uur.

Als je nog geen account hebt bij PokerStars, pak dan je voordeel en klik hier om een account aan te maken.
  • 470 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hiervoor heb je behoorlijk wat geluk voor nodig. Al was de jackpot een keer rond de 550k geweest. Dan was het leuk geweest als je het spelletje binnen de 12 uur marge had gespeeld. Dan had je denk ik een leuke bonus gehad.
    • ForzaFCG
      ForzaFCG
      Bronze
      Mijns inziens kan je beter je Starcoins opsparen en inruilen voor toernooitickets of cash.
      Enkel een four of a kind of hoger levert je significante bedragen op, maar de odds daarop zijn praktisch 0.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Is zo gewoon een loterij en ik ben gaan pokeren omdat ik gokken niet +EV vind :D
    • advancedTN1984
      advancedTN1984
      Gold
      Blijkbaar geeft pokerstrategy een podium aan bedrijven die gokken propageren.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Probleem is natuurlijk dat de meeste pokerrooms ook gokspelletjes aanbieden en daar wordt dus ook promotie voor gemaakt. Al kan ik me voorstellen dat de fanatieke pokerspeler daar niet op zit te wachten.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik blijf het een slechte zaak vinden, die gokspellen op pokerrooms, want het verlaagt poker naar de gokwereld en versterkt daarmee het idee dat poker puur gokken is.

Aan de andere kant bestaan veel pokerrooms dankzij het bestaan van die gokspellen nog, want volgens mij maken ze daar veel meer omzet.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Van mij hoeven die gokgames ook niet maar ja het is voor mij ook simpel: blijf er gewoon heel ver van weg!!
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik speel het wel. 1 handje om de 12 uur. Waar je een tientje krijgt voor 1000 starcoins, pak ik regelmatig een klein bedragje omdat ik in die 12-uurs termijn gespeeld heb. Ik denk dat ik voor 400 starcoins nu al wel 16 a 17 dollar heb gekregen.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Ik speel het wel. 1 handje om de 12 uur. Waar je een tientje krijgt voor 1000 starcoins, pak ik regelmatig een klein bedragje omdat ik in die 12-uurs termijn gespeeld heb. Ik denk dat ik voor 400 starcoins nu al wel 16 a 17 dollar heb gekregen.
      Dit doe ik ook, nadat iemand me dat op Skype had aangeraden. Het levert natuurlijk niet veel op, maar kost bijna geen tijd en is wel winstgevend denk ik.
    • DhrPoemba
      DhrPoemba
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Dan ben je een gelukkig man want heb er inmiddels 2500 vpp door heen gejaagd en nog 0,00$ mee verdiend. 😤
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik het weekend speel ik elke keer een handje om 12 uur 'snachts en 12 uur 's middags zodat ik het hele weekend meedoe. Afgelopen week vakantie dus ook elke dag zo gespeeld.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Wat pak je dan gemiddeld per dag?

En speel je dan de 7 SC versie of de 70 SC versie? (geen idee of dat nog uitmaakt?)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Het is de vraag hoe ze dat gaan uitbetalen op basis wat je in die 12 uur zou hebben geïnvesteerd of dat iedereen even veel krijgt. Als het laatste het geval is dan kun je beter 7 SC doen per keer.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Daarom vraag ik het ook :s_evil:
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het lijkt mij dat de delen gebaseerd zijn op die 7 punten en dat je met 70 dus 10 aandelen in de pot zult hebben, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.

Misschien kun je dat bij stars support aanvragen.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Geen idee, maar ik speel altijd de 7 starcoins. Vaak heb ik ace high of een paartje en krijg ik 1 of 2 starcoins terug. Meestal krijg ik zo rond de 1,30 dollar. 1 keer had ik bijna 5 dollar. Het levert in ieder geval meer op dan starcoins inwisselen voor cash.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ok dat klinkt goed en dan heb je bij beide pogingen op een dag winst of niet of maw hoe vaak valt jackpot?

En krijg je iets van melding als je deel van jackpot wint?

Die truc ga ik dan ook maar eens doen, heb nu bijna 800 SC staan dus ik kan even vooruit als ik eens dagje thuis ben :s_evil:
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Haha nee het is niet elke dag maar winnen. Ik denk dat hij om de 3 dagen gemiddeld valt, maar kan ook 2 keer per dag. Ik krijg een mailtje welk bedrag ik gewonnen heb:f_thumbsup:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik ga een rondje of 2 wagen vandaag, tnx voor de tip :f_thumbsup: