stel me voor

• 6 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Welkom Remco. Hopelijk horen we wel later nog wat meer van je, bijvoorbeeld wat je speelt en hoe het je vergaat in poker ;)
    • Wazzza16
      Wazzza16
      Bronze
      Hoi Remco en daar laat ik het bij
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hallo Remco

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Welke pokerformaat (SNG's, toernooien en/of cash games) interesseert jouw het meeste?
      Als ik dat weet is het wat makkelijker om daar specifieker om daar informatie aan jouw te geven en daar de forumgedeelte links voor te geven, zodat ik je eventueel verder op weg kan helpen.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
      SDK1987
    • Wimf71
      Wimf71
      Silver
      Welkom en success Remco! :f_thumbsup:
    • bayko0072
      bayko0072
      Totaal
      Hoi ik ben danny uit brunssum en ik ben 31 jaar
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door bayko0072
      Hoi ik ben danny uit brunssum en ik ben 31 jaar
      Hallo Danny

Welkom op het forum :welcome:

Ik heb gezien dat je al aardig actief aan het posten bent geweest.
      De meeste dubbele posts heb ik hiervan verwijderd, want dan blijven we bezig met beantwoorden.

Welke pokerformaat (SNG's, toernooien en/of cash games) interesseert jouw het meeste?
      Als ik dat weet is het wat makkelijker om daar specifieker om daar informatie aan jouw te geven en daar de forumgedeelte links voor te geven, zodat ik je eventueel verder op weg kan helpen.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
      SDK1987