Tips om punten te halen

• negativ4
      negativ4
      Bronze
      Ik maak op dit moment gebruik van de bonus van Interpoker.
      Dit is naar mijn mening alleen geen fijne site om te spelen.
      Het is erg onhandig dat de tafels niet handmatig vergroot/verkleint kunnen worden. OF ze zijn groot en moeilijk multitafelen op een 19 inch monitor of ze zijn te klein(proview ofzo)

Ik wil dus graag mijn geld weghalen van die site maar het liefst behaal ik nog even genoeg punten om mijn bonus geld vrij te spelen.

Heeft iemand enig idee hoe je het makkelijks/snelst/veiligs aan punten komt?

Ik kan zelf wel bedenken door hoge limieten te gaan cashgamen etc maar ik heb graag jullie mening daarover..
  • 9 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik speel bonussen graag vrij met de Shortstackstrategie. Voordeel is dat je op een hogere limiet kan spelen dan wanneer je bigstack speelt en hiermee dus ook sneller points verzameld. Nadeel bij Interpoker is dat het spelaanbod daar niet goed voor is. Maar weinig fullring tafels, dus dan wordt het moeilijker. Afhankelijk van je bankroll is Fixed Limit misschien een optie?
    • sechef
      sechef
      Gold
      Ik vind de short stack strategy ook perfect om bonussen vrij te spelen. Bij full tilt had ik mijn 50$ bonus binnen twee dagen vrij gespeeld!
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      shortstacken is idd het beste. Het levert je in de minste tijd de meeste punten op voor de gemiddelde bonus. Je kunt ook boven je limiet gaan spelen, als je in een upswing zit kan dat best eens leuk zijn, zorg alleen dat je niet meer verliest als je bonus waard is...

1 tip, ga geen toernooitjes of sit and go's spelen, er bestaan een aantal sites (bijv party en empire) waarbij entry fees niet bijdragen aan het vrijspelen van een bonus! Kijk het in ieder geval goed na.
    • negativ4
      negativ4
      Bronze
      oke bedankt voor de tips..
      Ik speel het liefste toch sng en toernooien dus zal dat even snel nakijken.

Ik maakte nooit gebruik van de shortstacked strategie maar zal hem dus is even uitgaan testen
    • negativ4
      negativ4
      Bronze
      SSS is helaas inderdaad niet mogelijk door dat er zo weinig full ring tafels zijn op interpoker..

Iemand anders nog tips om snel punten te behalen..zit op bijna 200 en moet er 600..Dat is nog aardig veel
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Misschien weet iemand een aangepaste starthandenkaart voor short-handed SSS te verzinnen?

Tis maar een idee, kweenie of het kan...

Z.
    • negativ4
      negativ4
      Bronze
      Misschien weet iemand een aangepaste starthandenkaart voor short-handed SSS te verzinnen?

Goed idee!! maar weet niet of iemand dit kan/wil doen? :)

1 tip, ga geen toernooitjes of sit and go's spelen, er bestaan een aantal sites (bijv party en empire) waarbij entry fees niet bijdragen aan het vrijspelen van een bonus! Kijk het in ieder geval goed na.

Ik kan dit nergens vinden op de site..
      Iemand van PokerStrategy enig idee?? :rolleyes:
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Tja, 1 van de belangrijkste regels van de shortstackstrategie is dat je niet aan een tafel moet gaan zitten met minder dan 7 spelers. :D Niet echt geschikt dus voor shorthanded.

Dit heeft te maken met dat je veel vaker de blinds moet betalen, waardoor de strategie niet goed meer tot zijn recht komt.

Zelf heb ik ook een keer de bonus op Interpoker vrijgespeeld door een sort of SSS te spelen op shorthanded tafels. Iets ruimere starthandencriteria hanteren etc. Maar ideaal was het niet. De swings waren veel groter en daar ben je eigenlijk niet naar op zoek als je een bonus aan het vrijspelen bent.

Ik denk dat je op Interpoker het beste een bonus kunt vrijspelen met Fixed Limit. Al hangt dit ook van je bankroll af. Vaak genoeg zijn er redelijk wat tafels van 1/2 en 2/4 te vinden.

Wat ik wel wil meegeven is dat je voor jezelf moet afwegen of het wel waard is om je blind te staren op een bonus. Zelf heb ik dit iets te vaak gedaan in het verleden. Mijn spel werd er niet beter op en soms werd het zelfs contraproductief.

Ik heb 2 dagen geleden een mail ontvangen met een superaanbieding. Rakeback, bonussen en direct hoogste VIP Level. Het kan niet op. Toch heb ik zojuist besloten om op Party Poker te gaan spelen. Daar heb ik geen enkel VIP level en maar af en toe een kleine bonus.

Party vind ik veruit de prettigste pokerroom op op te spelen. Ik gebruik daar een layout van PS, heerlijk rustgevend. Alle Trackingsoftware doet het daar. Genoeg fish te vinden en ook leuke MTT's/SnG's, sowieso een ruim spelaanbod. Mijn spel is daar ook stukken beter (mijn bankroll gaat in iedergeval leuk omhoog :D ) in vergelijking met op een andere pokerroom.
      Met andere woorden verdien ik daar misschien nog wel meer dan bij die aanbieding waarbij ik van alles krijg.

Weeg dus voor jezelf af wat je belangrijker vind en kijk verder dan alleen de bonus.

Succes in iedergeval!
    • negativ4
      negativ4
      Bronze
      Ja je hebt gelijk misschien moet ik me niet blinds staren op die bonus!
      Maar ik had er al een redelijk deel vangedaan dus wilde hem toch wel graag halen.
      Alleen is mijn Interpoker bonus ineens verdwenen.
      (zoals ik in een ander topic heb aangegeven: Bonus Interpoker)

Waarom dit is? GEEN IDEE!
      IK speel er nog niet eens een maand. :baby: :baby: