Downswing ervaringen

• SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Vandaag geen downswing gehad (+37 $ of 150BB), alleen in m'n 2e sessie frustrerende momenten. Ik kreeg zes keer AA op een korte tijd en bij'n raise van mij kreeg'k enkel de blind (of ik nu de standaard 1$ of een uitnodigendere 65 cent raisede), maar bij m'n 3 keer JJ kreeg ik wel telkens minimum 3 callers zonder J op de flop.
      Ook al verliest ge amper iets, ge hebt toch goesting om een zware f*** off naar die mense hun kop te slingere :D
  • 2 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi SonicXT,

Ik denk dat deze bij iedereen in de top 10 "Wat zijn je meest frustrerende pokermomenten" staat! :D
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      als je dit heel lastig vind moet je toernooi of S&G spelen, heeeeeerlijk, die vrijheid. Gister weer, lekker kk slowplayen utg, omdat raisen imo niet slim is als je een mega tighte image heb. Zij dachten, limper, moet wel laag pocketpair zijn. Zij checken allebei met TP reasonable kicker, ik denk, doe maar jongens, lekker slowplayen die zooi, ik maak een value bet met mn "pocketpairtje", zij allebei all in, ik donk call met mn "pocketpairtje", en hatsekiedee, verdriedubbeld. Dat kan je dus bij een cashgame niet maken, want dan moet je dat soort handen ineens weg gaan gooien met 4-5 limpers. Maar ik moet toegeven, dat als ik call UTG, dat ik het wel sexier vind als er achter me dan geraised wordt, en als er meer dan 3 mensen in een ongeopende pot zitten, dan worden je odds wel heel matig postflop.