Waar zijn de beste freerolls?

• kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Deze vraag is misschien al wel een aantal keer gesteld en beantwoord maar als ik zoek achter freerolls komen er veel posts uit en zie ik het bos door de bomen niet meer.

Dus bij deze, waar zijn de beste freerolls te vinden?
      Vroeger waren er precies meer bij pokerstars (een aantal jaar geleden) maar nu zie ik er maar weinig passeren.
      Waar zijn ze naartoe?
      Zijn er betere pokerrooms met freerolls?
  • 31 antwoorden
    • pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Probeer eens BetOnline en/of 888 poker
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      888poker is zeker een optie. Ook partypoker lijkt me geen slechte optie.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Als ik bij 888 poker kijk staat er "We don’t currently operate in your country, so our bonus offers won’t apply. Please come back soon to check for any changes."

Kan ik hier dan nog steeds spelen en uitbetaald worden?

partypoker is bwin geworden, klopt dit?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat eerste verbaast me niks, want ik kan 888poker ook niet meer bij de aanbiedingen vinden. Dus dat is denk ik sinds kort veranderd en nemen ze geen Nederlanders meer aan. Aangezien ik er nog wel op kan spelen met mijn account. BWIN is een pokerroom op het Partypoker netwerk, maar als je de link gebruikt kom je gewoon op de Partypoker site terecht of je komt uit Belgie. Dan kun je alleen op BWIN spelen.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Kom uit Belgïe dus zal dan wel bwin zijn voor mij.

Zal 888 wel eens proberen maar vermoed dat het niet zal lukken.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      888 heeft ook op zich niet zoveel echte freerolls. Wel als je er al een poosje speelt en wat hoger in de punten van pokerclub zit.

Bij Netbet poker heb je voornamelijk overdag heel veel freerolls. Daar kun je nog echt van nul af vrij snel een aardige bankroll opbouwen. De meeste zijn $5,00 toernooien en vrij gemakkelijk om in het geld te eindigen. Je hebt ook nog een $25,00 en s'avonds een $50,00 toernooi. Verder zijn er daily qualifier freerolls waar je een ticket kan winnen voor de Daily final en in het weekend is er een weekly final.

Pokerstars heeft bijna geen freerolls meer. De enige die ik weet is die van PSO. Verder kun je natuurlijk nog wel enkele wachtwoorden op het internet vinden voor sommige freerolls.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Kan je de link naar netbet even geven ik kom op 777 terecht en dat is online dus geen client ofzo om te installeren, klopt dit?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Netbet is niet beschikbaar voor Belgische spelers. Je kunt als alternatief op Ladbrokes spelen dat ook op het ipoker netwerk zit.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SDK1987
      Netbet is niet beschikbaar voor Belgische spelers. Je kunt als alternatief op Ladbrokes spelen dat ook op het ipoker netwerk zit.

Ik heb net ladbrokes geinstalleerd om even te kijken of dat hetzelfde is als Netbet. De software is inderdaad wel het zelfde maar het spelaanbod dus niet. Bij Ladbrokes zie ik geen echte freerolls in de toernooi lobby maar bij Netbet heb ik gelijk 3 freerolls van $5,00 op een rij ,1 is late reg nu de andere begint net en een volgende is over een uur. Ze starten dus elk uur en heten freeroll festival.
      Verder start er over een klein half uur een freeroll genaamd Netbet Freeroll met ticketprijzen van $1,00 en $2,00.
      Dan start er om 14.00 en 15.00 uur een Daily Final Qualifier waar er 20 tickets zijn voor de Daily Final s'avonds om 21.00 waar je ook weer ticketprijzen kunt winnen van 1 en 2 dollar
      Om 15.00 uur is er een $ 25,00 freeroll.
      En om 20.00 uur is er een $50,00 freeroll.
      En dan is er in het weekend nog een speciale freeroll volgens mij , de weekly freeroll.

De meeste vind ik niet terug bij Ladbrokes. Ik heb even gezocht op internet en vond hierover het volgende:

NetBet – voorheen bekend als Poker770 - bestaat sinds 2001. De site heeft kwaliteit van de service hoog in het vaandel staan, en gebruikersgemak en spelplezier is de focus.
      NetBet Poker is onderdeel van het hoogste level van het iPoker Network, wat betekent dat er veel recreatieve spelers zijn, en meer cashgame tafels en sit -and-go toernooien dan op sommige andere iPoker sites.

Hierdoor kan er dus verschil in spelaanbod zijn. Het beste is om zelf te kijken of er toch nog een andere site is op dit platform gelijk aan het hoogste level en waarop in Belgie te spelen is aangezien blijkbaar dat niet hetzelfde is als in Nederland.
      Wat is eigenlijk de reden dat op bepaalde pokerrooms niet in Belgie kan worden gespeeld ?
    • Post verwijderd

• Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      De freerolls worden per site gegeven. Die zijn niet altijd op alle iPokerrooms te spelen.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door bright019
      Wat is eigenlijk de reden dat op bepaalde pokerrooms niet in Belgie kan worden gespeeld ?
      Heel simpel in België moet je een licentie hebben en die heeft Netbet dus niet :f_o:
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Is het online spelen van poker in België dan al gelegaliseerd ? En dat beperkt dan het aantal pokerrooms? Dan mogen we hopen dat het hier semi illegaal blijft.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Yup je mag maar op beperkt aantal rooms spelen en ja hoe het er in toekomst voor Nederland uit gaat zien? Geen idee........
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door bright019
      Is het online spelen van poker in België dan al gelegaliseerd ? En dat beperkt dan het aantal pokerrooms? Dan mogen we hopen dat het hier semi illegaal blijft.
      Al lijkt me dat er niks gebeurd ook geen fijne optie, want er zijn in de loop van de jaren in Nederland ook rooms weggegaan en veel rooms kun je ook niet meer in het Nederlands spelen. Wat voor mensen die niet zo goed in Engels zijn een groot nadeel zijn.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Misschien een domme vraag maar wat is dat grote nadeel dan?
      Ik speel eigenlijk altijd Engelstalig ook vanwege handhistories die voor de meeste programma's in het Engels moeten zijn.
      Ik spreek en schrijf redelijk Engels maar ook al zou ik dat niet doen dan zou dat voor het spelen van poker geen obstakel zijn denk ik. Maar misschien kijk ik er te gemakkelijk tegen aan. Wat wel een probleem kan zijn is dat veel leerstof in het Engels is , ook hier.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Als je de taal niet kunt lezen dan weet je niet waar je dingen kunt vinden in de software, maar voor de meeste zal het geen probleem zijn. Aangezien de meeste al op de basisschool met Engels in aanraking zijn gekomen en het veel op TV wordt gesproken.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Ik hoop dat er snel wat rooms bijkomen in belgïe met wat deftige freerolls want elke site (bwin, 777, ladbrokes) die ik van het weekend geprobeerd heb, hebben geen freerolls of maar 1tje per week ofzo.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is afwachten, maar ik moet het nog maar zien dat het snel zal veranderen.
    • 1
    • 2