MTT Strategie

• pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Ik heb deze strategieën van boeken Raiser Edge/Kill Everyone. Laten wij de discussie skippen of wij tegenwoordig iets van boeken kunnen leren.
      Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening omtrent de beschreven basic strategieën. Per aantal blinds is aangegeven wat ik eventueel kan doen om chips te accumuleren. Afhankelijk van type spelers kan ik één of meerdere moves overslaan of toepassen. Voorbeeld light reschove stack tussen 18-25 zal ik alleen toepassen wanneer er een paar spelers aanwezig zijn die open-folden, anders ga ik puur voor value reshoven. Etc..

• 1 antwoord
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Ten eerste is dit geen hand. Dus heb ik deze thread in de SNG & toernooien sectie verplaatst.
      Nadeel van deze chart is dat er niet echt bijstaat of er rekening wordt gehouden met antes, want dat maakt uit van wanneer je het beste kunt shoven. zeker met 20% antes kun je best al vanaf 20bb shoven bijvoorbeeld. Al is het wel een goede basis denk ik.

Als je bijvoorbeeld opzoek bent naar shoving ranges zou je deze chart kunnen gebruiken.