Stars Rewards Chests

• monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Wat is jullie hoogste chest tot nu toe!
      Of ben je zelfs al een keer de gelukkige winnaar geweest van een spontane $1000 cash die gewoon in een simpele Red chest kan zitten.

Ik speel weinig momenteel dus ik heb nog geen hogere chest gehad dan blue.
      Wel zat er al 1 x de op 1 na hoogste prijs in dat was 10 starscoins en 2$cash is $2.10

Een handig overzicht tabel

• 54 antwoorden
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Ik ben nog nooit verder gekomen dan rood en volgens mij was die van 0.14 mijn hoogste.

Hoe zit het nu eigenlijk ? Als je 4 x de rode hebt gehad op 1 dag ga je naar blauw. Maar hou je die dan ook of moet je de volgende dag ook gewoon weer met rood beginnen ?
      Dus behoud je dan de blauwe status of moet je gewoon weer bij nul beginnen?
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Ja als je 4 rode hebt gehad op dezelfde dag ga je naar blauw inderdaad.
      Je zakt alleen in status als je 3 achter mekaar gespeelde dagen 1 of minder Chests verdiend.

Dus stel je hebt de blauwe status en je speelt deze week op Maandag, Woensdag en Zaterdag en je haalt op deze 3 gespeelde dagen maar 1 Chest of minder per dag dan zak je weer naar rood haal je bijvoorbeeld op de laatste gespeelde dag zaterdag 2 Chests dan behoud je de status gewoon.
    • ilgenio86
      ilgenio86
      Silver
      pfffffffffffffff het is geweldig moeilijk met andere woorden :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Gisteren zowaar eens 41 SC uit een chest, verder alleen nog maar 7 of 8 SC gehad; maar ja speel ook niet veel zodat ik ook niet veel chests krijg.

Dus ja voor mij is er niet veel veranderd behalve dat chest voor mijn idee iets lastiger te halen zijn dan het balkje van vroeger maar ja dan maak je ook kans op meer punten. Die punten gaan dan weer naar The Deal en daar blijf je leuke bedragen pakken dus ja :f_p: .
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door monkfish87
      Ja als je 4 rode hebt gehad op dezelfde dag ga je naar blauw inderdaad.
      Je zakt alleen in status als je 3 achter mekaar gespeelde dagen 1 of minder Chests verdiend.

Dus stel je hebt de blauwe status en je speelt deze week op Maandag, Woensdag en Zaterdag en je haalt op deze 3 gespeelde dagen maar 1 Chest of minder per dag dan zak je weer naar rood haal je bijvoorbeeld op de laatste gespeelde dag zaterdag 2 Chests dan behoud je de status gewoon.
      Dus het hoeven niet 3 op elkaar volgende kalenderdagen te zijn , dus bv maandag dinsdag woensdag ? Hoe lang mag er dan tussen dagen zitten of maakt dat niet uit.

Als ik bv vandaag speel en geen chest vrij speel en dan pas over 2 weken weer speel en nog niet een chest vrij speel en daarna ook pas weer over een week speel en dan 2 chests vrijspeel behoud ik mijn status ?
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik doe niet eens de moeite om dat allemaal uit te zoeken. Veel te ingewikkeld systeem, zeker voor in de zomer :D
    • ilgenio86
      ilgenio86
      Silver
      ik vind het ook onduidelijk hoor bright! mss kan monkfish nog een poging doen?:)
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bright019
      Dus het hoeven niet 3 op elkaar volgende kalenderdagen te zijn , dus bv maandag dinsdag woensdag ? Hoe lang mag er dan tussen dagen zitten of maakt dat niet uit.
      Als ik bv vandaag speel en geen chest vrij speel en dan pas over 2 weken weer speel en nog niet een chest vrij speel en daarna ook pas weer over een week speel en dan 2 chests vrijspeel behoud ik mijn status ?
      Ja dan behoud je de status gewoon als dit maar wel binnen 3 kalender maanden gebeurd.
      Na 3 maanden niet actief geweest te zijn op je account zak je automatisch naar de laagste chest Red.
      Dus zorg dat je per setje van 3 speeldagen altijd een keer 1 kalenderdag minimaal 2 Chest verdiend dan behoud je de status gewoon.
      En als je 4 Chests verdiend op dezelfde kalender dag stijg je een status.
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Helaas is deze actie alweer voorbij ze gaven 10 miljoen $ weg aan $1000Chests als introductie voor de nieuwe Stars Rewards programma.
      Jammer ik zat er helaas niet tussen.

Niet getreurd.
      Ze hebben nu wel een zogenaamde Featured programma als Extra-tje deze featured programma verandert weer in iets anders wanneer alle tickets zijn weggegeven.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dan zal het nog lastig genoeg worden om zo'n ticket te verdienen. Dan zul je denk ik wel veel moeten spelen om bijvoorbeeld een platinum kist te kunnen openen.
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Ik weet niet hoeveel punten je nodig hebt voor Platinum Chest maar die haal je niet zomaar dan moet je toch wel een Grindbaas zijn op de low/midstakes denk ik.
      Ben wel benieuwd Hoeveel punten je nodig hebt voor Bronze ,Silver,Gold,Platinum weet iemand dat kan het nergens vinden zit zelf nog steeds op blauw speel momenteel erg weinig.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Elke keer je 4 kisten op een dag verdient ga je een kist naar boven, dacht ik toch.
      Zolang je dan in de volgende 3 speeldagen, minstens 2 kisten op 1 dag verdient blijf je op hetzelfde niveau.
      Haal je in de volgende drie speeldagen geen 2 kisten op 1 dag, zak je terug naar het vorige niveau.
      De speeldagen mogen verspreid zijn over een tijd dus als je een 2 weken niet speelt tussen dag 2 en dag 3 zal je toch nog op dezelfde kist blijven als je op die dag 3 toch nog 2 kisten haalt.

Het is natuurlijk makkelijker om een volgende kist te halen als je stakes naar boven gaan.

Ik speel bijvoorbeeld $0.25 spin and go's als main game en daar haal ik moeilijk 2 kisten op 1 dag laat staan 4.
      Als ik ooit aan een groot genoeg bankroll geraak om naar $1 spin and go's te gaan dan zal het waarschijnlijk wel lukken om naar 4 kisten op een dag te gaan.
      Sinds de inzet 4 keer zo hoog is zal volgens het oplopen van de kist ook 4 keer zo snel gaan en met dat ik toch soms 2 kisten op een dag haal op $0.25 zal 4 wel mogelijk zijn op de $1.

Dus om zeker te zijn dat je toch je 2 kisten haalt, is het best interessant om te stoppen net nadat je een kist hebt gehaald en je boost op is.
      Dan volgende keer dat je boost er terug is spelen tot net voor je volgende kist en je boost weer op is.
      Dan wachten tot een dag dat je 8 uur tussen 2 speel sessies kunt laten of veel tijd hebt om te grinden.
      Dan je kist halen en je boost op spelen en eventueel doorspelen als je tijd hebt anders wachten tot je boost terug is en dan voor je 2de kist gaan.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Ik vind het een toch een raar systeem. Ik heb tussendoor ook nog eens bij PS support geinformeerd .

Als ik 3 dagen achter elkaar 1 kist verdien val ik een niveau terug maar als ik 2 dagen niks verdien en de 3e dag 2 kisten blijf ik op het niveau. Ik weet dat ik niet de slimste ben maar de logica van dit ontgaat me echt.
      Want volgens mij speel ik meer als ik 3 dagen achter elkaar 1 kist verdien dan dat ik op 1 dag 2 kisten verdien.
      Waar zit hier de beloning in voor iemand die elke dag trouw inlogt bij PS en speelt maar niet genoeg om 2 kisten te verdienen.

Je moet dus nooit zo spelen dat je net 1 koffer verdiend. Je moet net voordat je een koffer verdiend stoppen want dan telt de sessie niet mee .
      Misschien reken ik verkeerd en zie ik iets niet .

Pas als je 3 maanden niet actief bent vervalt je status en wordt je progressiebalk gereset. Dus zlefs als je pas na bijna 3 maand niet actief te zijn geweest weer een keer speelt en 2 kisten verdiend blijf je weer de hogere status houden.

Hoeveel punten moet je eigenlijk bij de blauwe status verdienen per koffer?
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Er is inderdaad iets dat je over het hoofd ziet, de bonus die ervoor zorgt dat je balkje sneller gevuld wordt omdat elk punt dan dubbel telt.

als je elke dag 1 kist verdient, heb je elke dag je bonus gebruikt en heb je voor het grootste deel van je balk maar de helft van spelletjes moeten spelen dan dat je voor je 2de kist op dezelfde dag zou gaan, als je natuurlijk een kist verdient dan 8u wacht tot je volgende speelsessie en dan nog een kist verdient heb je natuurlijk minder gespeeld op die 1ne dag dan de 3 dagen ervoor.
      Statistisch gezien zijn er niet veel mensen die dit gaan doen, dus ze verdienen meer rake aan mensen die 2 kisten op 1 dag bijeen sparen dan aan de personen die elke dag maar 1 kist bijeen spelen. Dus is het voor hen interessanter om het aan 2 kisten te koppelen dan aan 3 kisten op 3 dagen.
      Eerlijker zou wel zijn als ze bijvoorbeeld beide zouden doen, als je in een van de 3 dagen 2 kisten bijeen speelt blijf je de status behouden of je speelt elke dag 1 kist bijeen blijf je je status ook behouden.
      Dit zou goed zijn voor de mensen die niet veel tijd hebben maar toch vaak aanloggen om te pokeren, maar niet vaak de tijd hebben om zo lang te spelen voor 2 kisten bijeen te krijgen.

Het klopt dat het beter is om te stoppen net voor een kist op 1 van de 3 dagen nadat je een nieuwe status hebt of je status verlengt hebt.
      Zodat het makkelijker wordt om 2 kisten op 1 dag te verdienen.
      Als je dan ook nog eens stopt voor die kist en je hebt je bonus helemaal opgebruikt, heb je de volgende dag direct een kist en je volledige bonus wat betekent dat je voor je 2de kist heel wat minder zal moeten spelen.
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bright019
      Hoeveel punten moet je eigenlijk bij de blauwe status verdienen per koffer?
      450 punten heb ik nodig bij de laatste paar blauwe Chests maar heb ook meegemaakt dat ik 560punten nodig had heel appart.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Kan zijn dat je per kist op dezelfde dag meer nodig hebt, of dat ze ondertussen geniepig de punten hebben aangepast.
    • monkfish87
      monkfish87
      Bronze
      Heb nog even goed gekeken maar De stars reward programma is vergeleken met de oude programma een grap echt dramatisch geworden Grind regs gaan er op rakeback inkomsten veel geld op achteruit.
      Breakeven regs die extreem veel grinden worden het hardst getroffen die zullen waarschijnlijk allemaal stoppen op stars.

op deze account pic van een High stakes Hypers sng reg kan je zien dat je maar liefst 48.000 punten nodig hebt voor een Platinum Chest
      dat is 480$ aan fee om die 48.000 punten te halen zonder boost.

Als je even in de tabel kijkt wat je er mogelijk in je chest zit dan is de rakeback nog maar hooguit 10% ong gemiddeld inclusief boost.

Ik denk dat er een hoop spelers stoppen op stars maar er zullen genoeg overblijven natuurlijk.
    • ilgenio86
      ilgenio86
      Silver
      mja mss als er veel stoppen dat ze toch wel iets veranderen dan! mij treft het niet zo erg daar ik er niet genoeg speel.
    • kamapwt
      kamapwt
      Bronze
      Mij ook niet, ik poker niet voor het geld maar voor het plezier en elk extraatje is mooi meegenomen.