Foto's posten

• 17 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Het eerste probleem waar jij tegenaan loopt is je basic status. Aangezien je met deze status zonder hulp geen plaatjes kunt posten. Daarom zou ik gebruik maken van 1 of meer van onze bonusaanbiedingen op 1 van de pokerrooms waar je nog geen account hebt om minimaal de bronze status te krijgen. Als dat gelukt is kun je gewoon de betreffende plaatje in je post slepen en wordt deze automatisch upgeload zonder dat je daar een aparte uploadsite voor hoeft te gebruiken.
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Goedemorgen SDK1987,

Ik heb die bonusaanbiedingen al een keer bekeken. Maar ik vrees dat dit niet meer kan voor mij of ik zie iets over het hoofd. Mijn account bij Pokerstars dateert al van 2007. Op Unibet had ik ook al een account en Bwin had ik een account aangemaakt zonder weet van de bonusaanbiedingen bij Pokerstrategy. Dan houdt het voor een belg al op aangezien wij niet zo'n groot aanbod van pokersites hebben.
      Tenzij dat 'Pokerstrategy' nog iets kan betekenen en regelen voor mij ivm. bronze status, kan ik niet veel meer doen. Of ik zie het verkeerd.
      Met vriendelijke groeten,
      P
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dan is Ladbrokes nog een optie volgens mij en BWIN is op dit moment geen partnerroom van ons. Dus dat had niet geholpen. Andere optie zou zijn om status te kopen, maar dat zou ik zelf niet snel doen.
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      En mijn Pokerstars-account en/of Unibet-account kan niet meer gekoppeld worden aan Pokerstrategy? Dit kan niet meer geregeld worden door Pokerstrategy of dit kan ik zelf niet meer regelen met de support van Pokerstars of Unibet:f?
      'Status kopen' als dit nu een éénmalige aankoop was, zou ik niet twijfelen. Maar elk bedrijf dat actief is, probeert een abonnement te verkopen. Als je daar elke keer op in zou gaan, heb je maandelijks een doorlopende rekening van 500 euro. Ja, ik weet het - ik ben gierig. :f_frown:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Bij Stars kan het sowieso niet dat weet ik zeker, ze doen dit niet.

Je zou Unibet eens kunnen mailen maar weet niet of zij het wel zullen toestaan.

Met betrekking tot het kopen van een status: als je bijvoorbeeld 1 maand Silver koopt blijf je daarna voor zover als ik weet altijd Bronze maar dat zou ik intern even na moeten vragen als je dit als optie ziet.
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Ik heb net naar de support van Pokerstars en Unibet gemaild of dit mogelijk is. Ik zal bekijken (en jullie laten weten) wat zij hierover melden. @pcbeem - als dit niet lukt, hou ik die optie zeker open.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nou voor Stars weet ik het antwoord al, die doen het sowieso niet.
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Hallo Peter,

Bedankt voor je e-mail.

Helaas is je PokerStars-account niet gelinkt aan PokerStrategy en je zult daarom niet in aanmerking komen om de gerelateerde voordelen van deze site te ontvangen.

We willen je er tevens op wijzen dat we je account niet met terugwerkende kracht kunnen linken aan deze site. Om gelinkt te worden aan PokerStrategy, had je je account op PokerStars moeten registeren via een van de links of banners op de website van PokerStrategy.

Onthoud daarnaast dat het niet mogelijk is om een bestaand account te sluiten en een nieuwe te openen met de benodigde promotiecode en zo gelinkt te worden aan PokerStrategy.

We hopen dat dit je niet tegen zal houden om te spelen op PokerStars. We hebben onze eigen VIP Club met uitstekende beloningen, alsmede onze VIP-winkel waar je je Frequent Player Points (FPPs) kunt besteden aan artikelen zoals pokerboeken, pokeraccessoires, elektronische artikelen en nog veel meer. Voor meer informatie over onze VIP Club en de VIP-winkel, kun je kijken op de website van PokerStars:

http://www.pokerstars.be/stars-rewards/

Daarnaast bieden we ook de beste gratis online pokerpromoties met exclusieve aanbiedingen, regelmatige stortingsbonussen, freerolls en mogelijkheden om een plaats te winnen voor grote pokerevenementen. Je kunt onze huidige promoties bekijken op onze website:

http://www.pokerstars.be/poker/promotions/

Als er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Leon
      Stars Klantenservice

Zo, krijg je een voorgekauwd mailtje terug waar ze nog beginnen over de VIP Club!!! :f_biggrin:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Die heb ik al vaker voorbij zien komen idd :s_evil:
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Gewoon een accountje aanmaken bij LAdbrokes dus. Of wachten op een actie van Pokerstrategy dat je voor posts ook SP krijgt. En anders een maandje silver kopen :f_thumbsup:
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Gewoon een accountje aanmaken bij LAdbrokes dus. Of wachten op een actie van Pokerstrategy dat je voor posts ook SP krijgt. En anders een maandje silver kopen :f_thumbsup:
      Zal niets anders opzitten, vrees ik. Unibet heeft nog altijd niet gereageerd ... :f_thumbsup:
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      De VIP-club bestaat volgens mij niet meer inderdaad of ze zien een bepaalde kist dat je kunt verdienen als VIP-status.
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Bij Unibet is mijn vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdelingen. Daar is het alleszins niet 'instant' nope :f_thumbsup: . Ik wacht op de terugkoppeling.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat klinkt dan nog positief. Ben benieuwd of het wat voor je oplevert.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Weet dat ze het een ver verleden wel deden maar ja of ze dit nu nog doen weet ik niet.....
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Basic
      Bij Unibet weten ze wel hoe ze aan klantenbinding moeten doen. Moeten jullie één raden waar ik het meeste zal spelen ...

Dat is nu ook wel het geval, hoor. :f_biggrin:
      Moet ik bij Bwin ook maar eens gaan proberen en dan nog een accountje bij Ladbrokes aanmaken.
      En Pokerstars maar links laten liggen. :f_thumbsup:

Hartelijk dank voor uw reactie.
      Deze informatie is doorgsetuurd naar de verantwoordelijke afdeling dewelke uw Unibet account zal koppelen aan het pokerstrategy account.
      Zodra dit gebeurt is, brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte via email.
      Met vriendelijke groet,
      Maarten
      Unibet Klantenservice
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat klinkt heel positief.