Gemotiveerde pokerspelers voor backing & coaching gezocht.

• Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar nieuwe spelers om te backen.

Wat verwacht ik van jou?
      Ik wil dat je gemotiveerd bent, de drijf hebt om beter te worden en betrouwbaar bent. Minimaal 250 games reg speed per maand speelt (Alles boven 250 zal ik in positieve zin onthouden) en constant bent. Verder verwacht ik dat je redelijk bereikbaar bent, in de zin van binnen 24u reageren (Kan je ook van mij verwachten) via wat voor middel dan ook.

Wat kan je van mij verwachten?
      Eerlijkheid, als ik vind dat iets moet veranderen zal ik het je vertellen. Altijd bereikbaar en dus ook snelle topups indien nodig.
      Goede quality coaching zal ik 1x per week geven en als ik tijd over heb ben ik blij om je 2/3 sessies per week te geven. Verder zal ik niet alleen je financiele backer wezen, als je hulp nodig hebt bij iets of je zit even in een dip of er is iets gebeurd in je leven wat poker misschien verstoort ben ik de moeilijkste niet. Wat betreft coaching, bovenstaande zijn mijn huidige winrates (Al liggen ze de laatste 3 maanden rond de 12/14 Allinadjbb/100 met een ROI van tussen de 35-40%

Contract
      Even snel paar puntjes over hoe het contract eruit zal zien
      - 250 Regspeeds p/m
      - Geen turbo's
      - Minimaal 10 uur aan studie in de maand (Again, alles boven de 10 neem ik in positieve zin mee)
      - 12 maanden durend contract (Met de optie om je eerder uit te kopen)
      - Directe profitcuts als je in profit staat
      - 50/50 profitcut met makeup

Voor eventuele vragen kan je altijd reageren op dit thread en of mij op me skype een berichtje sturen: Jordypokercoaching@hotmail.com
  • 5 antwoorden