Waar als Belg nog pokeren

• Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Blijkbaar kunnen belgen ook op betfair niet meer pokeren, account was gesloten en vroeg waarom en ze doen geen service meer in Belgie. Veel schiet er dan niet meer over vrees ik ? Zijn er nog rooms op ipoker netwerk voor Belgen ?
  • 13 antwoorden
    • GroentjeBE
      GroentjeBE
      Bronze
      Officieel Ladbrokes, Stars, Bwin en Unibet. Niet officieel zijn er nog veel andere sites die belgen aanvaarden.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door GroentjeBE
      Officieel Ladbrokes, Stars, Bwin en Unibet. Niet officieel zijn er nog veel andere sites die belgen aanvaarden.
      Welke zijn die andere ? Mocht het kunnen op ipoker netwerk, na 2 jaar is het precies veel veranderd kwa poker rooms.
    • GroentjeBE
      GroentjeBE
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
      Welke zijn die andere ? Mocht het kunnen op ipoker netwerk, na 2 jaar is het precies veel veranderd kwa poker rooms.
      Ladbrokes is iPoker. Anderen kan je best zelf even contact opnemen met de site dat je interesseert.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
      Ladbrokes is iPoker. Anderen kan je best zelf even contact opnemen met de site dat je interesseert.
      Oke lijkt me goed plan, bedankt voor de informatie :D Ga ze eens vergelijken die poker rooms.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Als het goed is deze lijst van partnerrooms rooms waar je allemaal vanuit België kunt spelen. Daar zitten denk ik ook sites bij die geen licentie hebben.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door SDK1987
      Als het goed is deze lijst van partnerrooms rooms waar je allemaal vanuit België kunt spelen. Daar zitten denk ik ook sites bij die geen licentie hebben.
      betfair al niet meer jammer genoeg.
      Zit nu op ladbrokes voor de moment. Ging naar unibet gaan tot ik besefte dat je daar geen HUD kan gebruiken.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Geen Hud gebruiken op Unibet hoeft geen nadeel te zijn. Aangezien niemand het daar kan gebruiken.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Geen Hud gebruiken op Unibet hoeft geen nadeel te zijn. Aangezien niemand het daar kan gebruiken.
      Heb graag dat ik mijn handen terug kan kijken, Bwin is er ook nog. Die hebben blijkbaar party poker overgenomen en is helemaal legaal voor Belgen.
      Kwa traffiek is die wel stuk groter dan Ladbrokes waar ik nu zit. Raar dat deze site geen partner is ervan.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Handen terugkijken kan wel, maar dan zonder hud stats erbij.
      Bwin is volgens mij weer een site dat op dezelfde netwerk zit als Partypoker dat wel weer een partner is.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Handen terugkijken kan wel, maar dan zonder hud stats erbij.
      Bwin is volgens mij weer een site dat op dezelfde netwerk zit als Partypoker dat wel weer een partner is.
      Zie hem toch niet staan op de site hier.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Als je de client van Unibet gebruikt zou het moeten lukken.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Als je de client van Unibet gebruikt zou het moeten lukken.
      Unibet en bwin zijn 2 aparte rooms toch ? Unibet zit toch niet op het party poker netwerk ? + Je kan daar geen hud gebruiken.
      Mij verwonderd het dat Bwin geen partner is van pokerstrategy hier, betfair is dit dan wel maar die mag niet meer in Belgie.
      Veronderstel dat elk land zijn eigen pagina heeft ?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Unibet heeft zijn eigen pokernetwerk en is dus een aparte pokerroom. Ieder land heeft inderdaad zijn eigen pagina en Betfair zou er bij jou niet tussen horen te staan. Al kan ik zelf niet zien of dat ook werkelijk zo is.