SNG Wizard of ICMIZER2 ?

• 27 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik gebruik geen van beiden, dus kan je hier helaas geen advies geven.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik gebruik geen van beiden, dus kan je hier helaas geen advies geven.
      Wat gebruik jij dan ? Heb nu simple nash gevonden.

Simple Nash

is gratis zelf.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Momenteel heb ik alleen HM2 en daar ben ik niet optimaal tevreden over.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Speel overigens ook geen SNG's dus dat scheelt.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Van de 2 tools vind ik ICMizer 2 de beste optie, maar als je bijvoorbeeld STT SNG's speelt is Holdem Resources calculator ook een prima tool.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      ICMizer 2 schijnt net iets beter te zijn dan Hold'em Resources Calculator. SNG Wizard is een programma dat al veel langer bestaat. Is in principe ook geen verkeerd programma. Ik heb de ontwikkeling niet echt gevolgd, maar het voordeel van SNGWizard was altijd dat je gewoon 1 keer betaalt voor een levenslange licentie en bij de anderen maandelijks moet dokken. SNGWizard had vooral als nadeel dat je de ranges alleen in procenten kon aanpassen via een slider en niet zelf handen kon aanklikken om toe te voegen of juist uit de range te laten.

SimpleNash heb ik hier een tijdje geleden aangedragen toen ik ontdekt had dat die gratis was geworden. Is een mooie oplossing als een andere tool teveel van je bankroll kost. Bij mij werkt SimpleNash trouwens alleen nog maar met handen van pokerstars, het is visueel minder aantrekkelijk (voor mij geen probleem) en hij accepteert minder handen (bij mij na 3 limps en een raise bijvoorbeeld kan ik hem niet meer invoeren)
    • GroentjeBE
      GroentjeBE
      Bronze
      Icmizer all day. Veel meer functionaliteit. Heb sng wizard in 6 jaar niet meer gebruikt
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Aight bedankt voor de reacties, ga dan eens kijken naar die icmizer te bestellen voor 2 maand.
      Aangezien ik toch stop met fotografie ( 12 euro maandelijks voor photoshop en lightroom ) Kan ik dit investeren in icmizer.
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      HRC :)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
      HRC :)
      Dat was mijn idee, maar als ze zeggen dat icmizer2 beter is dan wil ik dat best geloven. zeker voor MTT spelers met ICM in de laatste fase van het toernooi op de FT na lijkt me ICMizer ook beter. Aangezien HRC geen $ev kan berekenen bij de laatste 2 tafels en dacht dat je bij icmizer2 zelfs bij de laatste 60 ICM kunt berekenen.
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      HRC is meteen betalen het volledig bedrag ? Niet het maandelijks dat zij aanbieden of doe ik iets verkeerd bij het kopen ?
      Staat 18 maanden 5 dollar per maand, maar kan die optie niet kiezen.
      ICMIZER is dan 14.99 monthly en voor jaar 6 dollar, maar da zal ook bedrag in 1 keer zijn dan.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hmmm, denk dat ik zelf maar eens zoiets in elkaar ga zetten :D
    • Kleinevis
      Kleinevis
      Silver
      Hmmm, denk dat ik zelf maar eens zoiets in elkaar ga zetten :D
      Ja man kan je rijker mee worden door zo software te maken dan door te pokeren lol
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Alleen kom je er niet meer tussen, anyways GL :P
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Nah, dacht meer aan leuk spreadsheet voor mezelf :P

Denk echter wel dat die software nog veel beter zou kunnen.
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Nah, dacht meer aan leuk spreadsheet voor mezelf :P

Denk echter wel dat die software nog veel beter zou kunnen.
      Hoe dan?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Kleinevis
      HRC is meteen betalen het volledig bedrag ? Niet het maandelijks dat zij aanbieden of doe ik iets verkeerd bij het kopen ?
      Staat 18 maanden 5 dollar per maand, maar kan die optie niet kiezen.
      ICMIZER is dan 14.99 monthly en voor jaar 6 dollar, maar da zal ook bedrag in 1 keer zijn dan.
      HRC is ook een x bedrag dat je per maand moet betalen. Dat is best jammer inderdaad.
    • GroentjeBE
      GroentjeBE
      Bronze
      HRC is ook superkrachtig maar is gwn iets minder gebruiksvriendelijker. Ik kan wel snappen dat het moeilijker instappen is met zoiets als HRC want op begin is het even overweldigend, bij mij was het toch zo. Moest ik eerst filmpjes gaan bekijken hoe anderen ermee analyseeerden.
      ICMIZER is eigenlijk hetzelfde in een ander, gebruiksvriendelijker/overzichterlijker, jasje. Alsook heeft ICMIZER een platform om je push fold te trainen in verschillende pokerformats. Je kan letterlijk kiezen welke game op welke site en je kan pushfold trainen zoals je op die site aan spelen was.

Op einde van de rit zijn beide programma's zeer goed om je pokerspel te analyseren.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Gebruiksvriendelijkheid is inderdaad wel heel belangrijk. Al denk ik als je bijvoorbeeld deze video bestudeert al een heel end zult komen met HRC.
    • 1
    • 2