1000 MANSION points

• rolandAA666
      rolandAA666
      Bronze
      Vraag:

Hoe haal ik in godsnaam 1000 mansion points in 120 dagen, beginnend met die $50???
      Lijkt me nogal lastig of ik moet elke dag een paar uur spelen...

En als je dat niet haalt in die 120 dagen wordt dus je $50 weer van je account gehaald, maar mag je je gewonnen $$$ wel houden dan of plunderen ze gewoon je hele account leeg?
  • 3 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Je gewonnen geld houd je
      Ik zit aan de 1000punten sinds 19december ;)
      gewoon sss volgen en elke dag een uurtje ofzo spelen moet genoeg zijn denkik

groeten
    • rolandAA666
      rolandAA666
      Bronze
      Bedankt voor het snelle antwoord Timothy.

Je zegt dat je sinds 19 december aan die 1000 punten zit, maar wanneer ben je begonnen dan?

Ben trouwens niet echt een beginneling meer en hoewel ik de SSS een aardige strategie vind denk ik niet dat ik hem ga toepassen. Speel zelf het liefst PL omaha HL of shorthanded turbo SNGs (NL holdem).

Hoop over een paar maanden iig een dusdanige bankroll te hebben om een keer de $110K guaranteed te spelen (en dik te cashen natuurlijk), die bankroll moet wel lukken dat cashen op die $110K zal wel effe wat lastiger worden.

Btw, wat is je screenname op Mansion? Dan kom ik je misschien wel een keer opzoeken aan tafel gaan we samen de tafel aanstampen ;) . Mijnes is RolandAA

Ga nu slapen, lees dit topic morgen wel weer ff.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      screenname is timothyvdp, ik ben begonnen op 10NL met de SSS dan naar 25NL en nu op 50NL, heb in het begin niet veel gespeeld, maar sinds een maand ofzo elke dag zeker een uurtje

groeten