Power Up poker

• 23 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik kijk meestal eerst de beer uit de boom ;)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Ik heb zelf de playmoney variant gespeeld en door die krachten is het wel een lastig spelletje vind ik.
    • Wimf71
      Wimf71
      Silver
      Ik heb het niet geprobeerd, het trekt me niet echt aan die extra mogelijkheden, eerst maar eens gewoon poker onder de knie krijgen :f_biggrin:
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat lijkt me zeker geen slecht plan. Dat zul je bij dit spel ook zeker nodig hebben.
    • pokerboy198229
      pokerboy198229
      Bronze
      Ja, interresant is dat Tom Dwan en Daniel dacht hadden hier een aantal jaren geleden over. Zn poker spel dat gecombineerd wordt met Magic Gathering. Dat jij over een aantal krachten gaat beschikken om flops te bestellen en/of turns te elimineren etc.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Ik heb het al een aantal keren gespeeld en vind het een erg leuke variant van poker als je het al een variant van poker noemen kunt. Natuurlijk is de basis NLH en als je de strategiekaarten niet gebruikt kun je het zo spelen. Je kunt betten , raisen , folden bluffen en de uiteindelijk beste hand wordt net zo als in het gewone poker bepaald.

Maar de strategiekaarten maken het nu juist een heel ander spel. Deze strategiekaarten maken de dingen mogelijk waarvan je tijdens het spelen van gewoon poker altijd al wel en keer hebt gewild dat het kon.

Je kunt bv een strategiekaart hebben waarmee je 1 kaart van je tegenstanders kunt bekijken. Of een kaart waarmee je kunt kijken welke kaarten er nog komen en eventueel verwijderen. Je kunt 1 of beide van je pocketkaarten ruilen.
      Ligt er op de flop een kaart die jou niet helpt maar je buurman waarschijnlijk wel dan is er een strategiekaart waarmee je die kaart kunt laten verwijderen.
      Is de flop juist wat jij wilt en wil je niet dat iemand daar verandering in aanbrengt dan is er een strategiekaart die de flop vast zet.

Positie is ook erg belangrijk. Soms is het goed als eerste te kunnen maar vaak ook als laatste.
      Ik heb al een paar keer gewonnen omdat iemand op de river in eerste instantie een betere hand had dan mij. Dan had hij op de river een straat of flush en ik slechts 1 of 2 paar. Door dan de riverkaart te laten verdwijnen had ik de beste hand uiteindelijk.

Ik heb destijds al de allereerste versie die toen alleen in PM was gespeeld. In de nieuwste versie zijn wat dingen veranderd.

Ik had via Discord een gratis $1,00 ticket en heb daarmee mijn 1e RM gespeeld en gewonnen, $2,73 volgens mij.
      Verder heb ik alleen nog PM gespeeld en kan me redelijk goed staande houden.

Ik zie het spel als een soort poker maar met een lagere geluksfactor. Je kunt de kaarten meer naar je hand zetten nu en zal minder vaak de turn en river vervloeken.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ElmerFudd17
      Er is iets nieuws bij pokerstars. Power up poker. Heb het al een paar keer gespeeld en lijkt mij wel heel leuk!! Nog mensen ervaring of reeds strategy tips?
      Nja, je hebt in ieder geval $50 gewonnen met de Steam actie op PokerStrategy. Gratz! :f_drink:
      Kun je weer wat games van spelen :P
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Ik denk dat t een variant is waar we nog veel over gaan horen, en ook dat er echt zat geld in te verdienen valt door alle nieuwe gamers dat t aantrekt..
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Er is iets nieuws bij pokerstars. Power up poker. Heb het al een paar keer gespeeld en lijkt mij wel heel leuk!! Nog mensen ervaring of reeds strategy tips?
      Nja, je hebt in ieder geval $50 gewonnen met de Steam actie op PokerStrategy. Gratz! :f_drink:
      Dat zeker. Mooi gedaan :f_thumbsup:
    • ElmerFudd17
      ElmerFudd17
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door SDK1987
      Dat zeker. Mooi gedaan :f_thumbsup:
      Super leuk!! Nu kan ik nog wat meer de power up uitproberen!!
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat zeker. Het duurt wel even voor je het geld op je Skrill of Neteller account hebt met zo'n 8 werkdagen wachttijd, maar dan heb je wel wat en kun je het zo naar je PokerStars account storten.
    • ilgenio86
      ilgenio86
      Bronze
      Dat zeker. Het duurt wel even voor je het geld op je Skrill of Neteller account hebt met zo'n 8 werkdagen wachttijd, maar dan heb je wel wat en kun je het zo naar je PokerStars account storten.
      mij vergeten ze precies wel altijd spijtig genoeg :(
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Op zich leuke extra dimensie aan poker maar denk dat je meer afhankelijk wordt van de power ups die je op een moment ter beschikking hebt en dat dit pure pokerskills dus wat meer naar achtergrond verdringd.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Ik heb het me wel eens vaker afgevraagd maar wat voor voordelen zitten er aan het hebben van een Skrill of neteller account in plaats van het gewoon op je bankrekening laten storten.?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Het gaat allemaal net wat sneller he, voor je een storting binnen hebt ben je vaak wel paar weken verder.

En dan zit je soms ook nog met wisselkoerskosten etc.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Skrill is gewoon heel snel en handig.
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      higher stakes pleaseee

en minder rake
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
      higher stakes pleaseee

en minder rake
      Dat is afwachten of dat gaat gebeuren, maar de tijd zal het leren.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Het gaat allemaal net wat sneller he, voor je een storting binnen hebt ben je vaak wel paar weken verder.

En dan zit je soms ook nog met wisselkoerskosten etc.
      Skrill is gewoon heel snel en handig.
      Ok , ga eens kijken dan . Nog voorkeur tussen die 2 of is het beide ongeveer gelijk ?
    • 1
    • 2