Schijtlijster 2018

• Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Hey,

Degenen die me hier kennen weten dat dit jaar mijn laatste pokerjaar is. Door verhuizing dit jaar zal ik niet of nauwelijks meer aan poker toekomen. Daarom deze laatste blog hier op PS.com.

De beginpost is er een van terugblik en vooruitblik.

Ik heb poker altijd zeer kinderlijk benaderd. Altijd hoop gehad op meer of goede successen. Hoop en wil zijn eigenlijk slechte dingen in poker, omdat de kaarten steenkoud beslissen. Je kunt natuurlijk proberen om via je chipmanagement de andere spelers te beinvloeden. Persoonlijk heb ik altijd moeite gehad om echt goed te pokeren. Ik ben te eerlijk en te eenvoudig. Soms leek het weleens goed te gaan, maar op de lange termijn verloor ik altijd.

Als ik dan verloor hoorde iedereen erover, en niet altijd ging dat even goed. Er ontbrandde weleens een ruzie of woordenwisseling.

Nu het laatste jaar daar is heb ik besloten om alles in te zetten dat ik nog heb aan bankroll. Ik doe dus niet meer aan bankrollmanagement. Ik ga alles opbranden. Ik hoef ook niet aan BRM te doen omdat mijn pokerleven binnenkort voorbij is. Termijndenken hoeft dan ook niet meer.

In deze eerste post is er ook een woord van dank naar alle spelers toe die me hier gesteund hebben, door dik en dun. Dat is zeer gewaardeerd. Dat deed me altijd goed. Succes of geen succes, ik heb altijd met plezier deze steun in mijn hart meegedragen. En nog steeds is dat zo.

Dit jaar verhuis ik dus naar de VS, alwaar poker in de ban is. Er zal dan ook niet veel van poker terecht komen.

In deze blog is het afsluiten geblazen vwb het poker. Mijn saldo zal uiteindelijk op elke room op nul belanden, maar dat geeft niet. Het poker was een experiment.

Totdat ik vertrek zal ik jullie nog op de hoogte houden van hoe het gaat met mijn poker. Zodra ik dan vertrek zal ik mijn eindpost schrijven over hoe ik poker ervaren heb.

Nog een laatste keer zal ik alle rekeningen op nul zetten.
  • 29 antwoorden
    • Wimf71
      Wimf71
      Bronze
      Beste Robbie,

Het was en is nog steeds altijd leuk om je posts te lezen.
      Je bent dan wel geen expert, maar volgens mij snap je het spelletje beter dan je zelf denkt.

Jammer dat je moet stoppen vanwege de ban in Amerika, hoewel ik dacht dat er plekken en rooms zijn waar je daar gewoon kan pokeren, maar dat kan ik mis hebben.

Wanneer is de grote verhuizing dit jaar?
      Ik hoop dat je in ieder geval wel zo nu en dan eens even wat van je laat horen als je verhuisd bent.

P.s. ik hoop dat het je niet lukt om al je geld te verliezen en dat je het uiteindelijk zal moeten uit betalen :f_tongue:
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Veel succes, Robbie :)

Denk zelf dat je leuke bedragen beter kunt gebruiken voor je verhuizing, maar kleine bedragen ... ach... Denk dat ik die ook zou opbranden :D

Gewoon goed pokeren (je bent echt wel vooruit gegaan), dan heb je misschien nog geld over straks :)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Veel succes met de laatste pokerloodjes en de verhuizing :gl:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Als je nog geld op Stars hebt, mijn nickname is pcbeem, altijd nog beter dan verbranden :s_evil:
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Mijne Winningquads :D
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Ik denk niet dat jullie ver komen met 38 cent :f_biggrin:
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      In de VS heb je toch wel blackchippoker (met 27% rakeback) beschikbaar en nog wat andere rooms? Anders gewoon uitcashen en dan iets leuks voor kleine Robbie kopen :f_thumbsup:
    • Jmh01
      Jmh01
      Bronze

In ieder geval veel succes met je voorbereidingen en de verhuizing zelf.
      En verder gewoon doen wat je leuk lijkt en goed voelt. Ik meen ooit gelezen te hebben dat je zelfs al een account hebt voorbereid voor poker daar?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Nu werkt het filmpje zonder op de link te moeten drukken.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door Robbie825
      Ik denk niet dat jullie ver komen met 38 cent :f_biggrin:
      Ach free money is free money :f_drink: .
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Ja, het klopt. Heb idd een account om daar poker te kunnen spelen. En heb ook enkele tientjes erop staan. Zou idd zo aan de slag kunnen. Maar ik verwacht niet veel aan spelen toe te komen, en ben eerlijk gezegd niet zo gemotiveerd om op die room te spelen.

We zullen wel zien hoe zeer ik het spelletje ga missen. Wellicht dat ik die room toch ga waarderen dan.
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      De laatste tijd ben ik zeer investerend bezig geweest in het Omaha, d.w.z. in geld maar ook in bestuderen van de werking van het betgedrag van de opponenten. Tevens kijken naar de beste starthanden. Door deze investering veel verloren op acht acht acht. Heel veel, mede ook door het niet goed draaien van de challenge op het Fortune Trail. Omdat mijn roll zo ver is teruggevallen kon ik een challenge vanavond niet meer doen. Dat is jammer.

Toch heeft die investering wel vruchten afgeworpen. Vanavond eens gaan spelen op Coral. De mindset was goed: ik had vertrouwen, ik had er zin in, en ik was niet bang te verliezen, rekening houdende met de starthanden. Eindelijk, eindelijk, eindelijk kwam het op gang. Eindelijk! Deze sessie leverde met $10.22 op! Wat een opluchting! Ik merkte al eerder dat het begon te draaien, maar het wisselde nog te erg. Nu dus een stabiele sessie met een forse winst.

Zo meteen nog twee freerolls, en dan naar bed.

Edit: De freerolls leverden niks op. Toch nog even stiekem de SNAP Omaha tafel opgezocht, en nog $1.70 meegepikt.

Totale buit in Omaha vandaag "gewoon" $11.92, ongekend!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Heel mooi! :)
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is een fantatisch resultaat met Omaha. Dan runde je wel heel lekker gisteren :f_thumbsup:
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Thanks!

Ja, runde goed, maar had ook een paar stevige klappen tegen. In totaal ging het dus prima!
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Bronze
      Ik heb het begin van het verhaal gemist. Lijkt mij leuk om naar daar te verhuizen ondanks dat je dan niet meer online kunt pokeren.
      Naar waar in de VS verhuis je?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Die klappen horen er natuurlijk ook bij. Zou wel leuk zijn als het altijd de resultaten elke keer hetzelfde zou zijn zonder dieptepunten.
    • Robbie825
      Robbie825
      Bronze
      Vanavond naar de wedstrijd Fortuna Sittard - Jong Ajax geweest. Geen beste pot, maar gelukkig wel een winnend Fortuna. Sigaartje op de bek, pilsje en fricadel erbij, en genieten! Samen met mijn broer en enkele leden van zijn schoonfamilie lekker brullen en loeien. Geen poker dus vanavond.

Opvallend item van deze partij was toch wel de bijzonder slechte leiding vanuit Zeist. Phoeh, ik wist dat ze slecht waren, maar dit was waarlijk diep bedenkelijk. Gelukkig was onze club bestand tegen de vele dwalingen. Je hoort wel van meer kanten klachten over scheidsrechters, maar heb nu kunnen aanschouwen dat het geen fantasie is.

Hoe dan ook, periodetitel is binnen en we staan bovenaan.

Was een leuke avond!
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dus dat is mooi om te horen.Ben benieuwd of ze kampioen kunnen worden, maar het is wel apart om te zien dat ze toch vrij uit het niets zo goed doen de afgelopen tijd.
    • 1
    • 2