Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Hallo allemaal!

• Jackpot0570
      Jackpot0570
      Basic
      Hallo iedereen,

Mijn naam is Damian en ik ben twintig jaar oud. Sinds m'n zestiende (ssst..) ben ik online te vinden in verschillende pokerrooms en heeft de pokerwereld mij weten te fascineren. Omdat ik onder de achttien was heb ik een bankroll weten op te bouwen door middel van Freerolls en promoties. Tot vorig jaar heb ik hiermee gespeeld maar vanwege m'n opleiding had ik weinig tijd meer, dus het bedrag maar opgenomen en de vakantie van betaald..

Echter begon het toch weer te kriebelen en heb ik toch maar weer $200,- op 888poker gestort. Via hier hoop ik natuurlijk wat te leren, m'n speelstijl te verbeteren en wat beter leren om te gaan met tegenslagen. Zelf zal ik jullie meenemen in mijn gebeurtenissen etcetera, etcetera.

Zelf speel ik veelal cash games. Ik houd een ruim aantal buy-ins aan om over te stappen naar een volgend limiet, dus erg snel loopt mijn BR nog niet op, wie weet wat komen gaat... Verder speel ik alleen in de weekenden twee á drie MTT's, vanwege de tijd.

Genoeg gezeurd weer, mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag!
  • 2 antwoorden
    • Wimf71
      Wimf71
      Bronze
      Welkom en succes :f_drink:
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hallo Damian

Ook welkom op het Nederlandse PokerStrategy forum :welcome:

Dat klinkt wel tricky dat je al vanaf je 16de online speelt. Aangezien je bij de meeste pokerrooms wel een ID-check moet doen op een gegeven moment. Al hoeft dat nu geen probleem meer te zijn.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
      SDK1987