Hoe leerde ik de basis van NLHE

• petshark
      petshark
      Silver
      Dag iedereen,

even voorstellen zoals het hoort blijkbaar. :-)

Normaal zou ik niet goed weten wat zeggen maar eigenlijk is het een leuke anecdote. Ik moet een maand geleden onverwacht naar Bangkok vliegen om er 1 dag te gaan werken en meteen terug.

In mijn eentje in de vlieger dacht ik na een film of 3 dat ik best eens zou proberen te slapen maar toen zag ik Texas Hold Em staan in dat multimedia systeem.
      Ik kende enkel de ranking van Yathzee te spelen als kind maar had nog nooit poker gespeeld. Maar er stond een degelijke uitleg en 2 uur later had ik 2 toernooien gewonnen en was ik verkocht. :-)

Uiteraard bleek achteraf dat die computer verslaan echt belachelijk gemakkelijker is maar ja, het is entertainment.

Daarna via zynga naar pokerstars play money en ik ga nu beginnen met de micro stakes.
      Veel youtube lessen die ik volg werken niet met play money. Er wordt bijna niet gefold dus ik voel dat ik geen keuze heb om toch maar wat geld te investeren en ben mentaal voorbereid dat het goed kan dat ik dat snel kwijt ben.

Dit lijkt me een fijn forum en ik neem me voor om jullie hulp op te zoeken als ik met vragen zit.

Groeten!
  • 10 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hallo petshark

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Dat is een aparte manier om in aanraking te komen met poker d.m.v. een vliegtuigvlucht.

Zo te zien ben je nog een basic lid en dan kun je gebruik maken van onze gratis geld promotie en kun je gratis geld krijgen op een pokerroom waar je nog geen account hebt.

Verder wens ik je een fijne tijd op het forum en mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
      SDK1987
    • petshark
      petshark
      Silver
      Hoi,

bedankt!
      Ik heb inmiddels alle instructies gevolgd en ben al 5 dagen op pokerstars aan het spelen met echt geld.
      Het enige wat ik echter heb gekregen tot hiertoe zijn een aantal tickets om spin & go's te spelen.

Van hetgeen ik op die link zie staan nog niets gemerkt.
      €20 gratis pokergeld
      $30 gratis pokergeld

Ook is het me nog niet duidelijk hoe ik VIP points verdien bij pokerstars, ik heb in mijn pokerstrategy admin gezien dat ik 1 dag 1,07 punten had waardoor ik er 10 bijkreeg en 2 andere dagen was het minder als 1 dus geen bonus. Maar ik vind geen
      Het is wel leuk om wat extra motivatie te hebben maar helaas vind ik het redelijk onduidelijk hoe dit nu werkt.
      Bij pokerstars zie ik onder 'my stars' starrewards en starcoin maar dit ziet er allemaal een beetje bling bling van iPhone spelletjes uit ipv iets serieus. :-)

Kan ik ergens vinden hoe dit in elkaar zit, ik vind het niet terug op de site.

mvg
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Als je de Informatie leest op de PokerStars site zou het duidelijk moeten zijn. Je krijgt dus geen $30 in contanten.
    • petshark
      petshark
      Silver
      Je moet blijkbaar al die spin en go's meteen doen of je bent het allemaal kwijt? Dat staat niet in de uitleg in ieder geval.

Ik heb 5 tickets gekregen en we zijn al een week verder. Wel 6 euro mee gewonnen en dat was het dan. Die andere 15 tickets kan ik naar fluiten natuurlijk.

Knap geregeld van pokerstars. Zo schroeven ze hun 30 terug naar minder als de helft voor de meeste beginners die rustig willen uitzoeken hoe het allemaal werkt. Een waarschuwing van pokerstrategy zou misschien helpen?

Geef code Thirty in en SPEEL ONMIDDELLIJK ELKE DAG 5 SPIN EN GO'S of je bent de helft van je promotie al kwijt.

Moet ik misschien een aparte thread van maken..
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is wel heel snel inderdaad. Je zou kunnen proberen om contact op te nemen met PokerStars support d.m.v. de mail support@pokerstars.eu om het eventueel terug te kunnen draaien, want niet geschoten is altijd mis.
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Over het algemeen zijn dit soort promoties aan tijd gebonden en is het knap als je het maximale er uit haalt. Hoewel ik niet de grootste fan van pokerstars ben moet ik toegegeven dat andere sites daar niet veel verschillend in zijn. Bij 888 geven ze aan dat je een bonus van $88,00 krijgt maar ook dit is in de praktijk niet echt haalbaar. Je kunt natuurlijk proberen om een mail te sturen naar support zoals SDK aangeeft maar ik geef je weinig kans. Ze hebben dit soort dingen echt wel vermeld staan ook al is het niet gemakkelijk te vinden.

Ik weet niet wat de tickets van de Spin en go waard waren maar als je daar toch 6,00 mee verdient hebt dan kom je er ook zonder de rest van het "gratis "geld wel denk ik .

In elk geval succes.
    • petshark
      petshark
      Silver
      Elk ticket is 1$ waard en zo is er dus 15$ te kort "gegeven". Met zo'n spin en go kan je dan tussen de 2$ en ????$ verdienen als je dat toernooitje wint.
      Ik had hetzelfde idee en de NL support van pokerstars is wel heel snel met hun antwoord; er is een openstaande zaak is die het toevoegen van de bonus voorkomt.
      ?? Ze weten zelf ook niet wat maar hebben het intern doorgestuurd en ik mag binnen 72u antwoord verwachten.
      Ben benieuwd, bedankt voor jullie reacties.

PS. 888 is niet toegankelijk in België...
    • bright019
      bright019
      Bronze
      Ok , lekker duidelijk dus weer bij pokerstars. Ik hoop dat je het nog krijgt. :f_drink:
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Mail toch eens naar pokerstars, nieuwe klanten vinden ze best wel belangrijk en het gaat om bijna niets.

Je verhaal dat je een beginner bent etc, past ook wel best. Gewoon beleefde, prof. mail sturen naar support@pokerstars.be (belgië) of support@pokerstars.com of .eu (nl) . En duidelijk maken dat de voorwaarden zeer onduidelijk waren.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door petshark
      Elk ticket is 1$ waard en zo is er dus 15$ te kort "gegeven". Met zo'n spin en go kan je dan tussen de 2$ en ????$ verdienen als je dat toernooitje wint.
      Ik had hetzelfde idee en de NL support van pokerstars is wel heel snel met hun antwoord; er is een openstaande zaak is die het toevoegen van de bonus voorkomt.
      ?? Ze weten zelf ook niet wat maar hebben het intern doorgestuurd en ik mag binnen 72u antwoord verwachten.
      Ben benieuwd, bedankt voor jullie reacties.

PS. 888 is niet toegankelijk in België...
      Het klopt inderdaad dat 888Poker niet toegankelijk is in België.
      Hopelijk levert het mailtje naar PokerStars support wat op.