Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Een recreatieve terugkeer van macomaco op PS!

• macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Hallo allen, ik ben macomacoNL en dit wordt mijn recreatieve pokerblog. Oud members van PS kennen mij misschien nog wel van vele jaren terug. Toen woonde ik nog bij m'n ouders en maakte ik nog redelijk wat volume op voornamelijk S&G tafels. Hedendaags ben ik fullltime werkzaam als magazijnier, en ben ik gelukkig getrouwd met mn vrouw en samen hebben we een meisje van 1,5 jaar.

Doordat ik een aantal hobby's heb opgezegd blijkt er zomaar weer tijd te zijn om af en toe wat te spelen. Nu is voor mij de uitdaging om weer helemaal van 0 te begonnen en een bankroll op te bouwen zonder te storten. Dus veel freerolls spelen. Daarna zal ik hoogst waarschijnlijk overstappen op 1 tafel turbo S&G's en kleine buyin MTT S&G's.

Gisteren me eerste succesje behaald en een $1 MTT ticket gewonnen bij een freeroll op Unibet. Ik zal voornamelijk de freerolls op unibet, 888 en pokerstars gaan spelen. Zodra ik in totaal 10 dollar heb sluis ik alles naar pokerstars en ga daar dan beginnen met de $0,50 STT's.

Ik zal weer wat actiever worden op dit forum en ben erg benieuwd naar de resultaten van anderen :)
  • 21 antwoorden
    • advancedTN1984
      advancedTN1984
      Platinum
      Hi,

Tegenwoordig zou ik alles doorsluizen naar unibet en daar de 1€'s gaan spelen:) . Soft genoeg en met 1€'s redt je het daar wel.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Zojuist een $1 MTT gespeeld met bounty's, als 62e eruit met bubble op 24e plek. A10 vs JQ, runner runner flush :f_zZz:

Wel $0,34 van een bounty, we zijn van de 0 af :)
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Bronze
      Als je echt van nul wilt beginnen en je hebt al € 0.34 kan ik jou op Unibet de Nano Deep Impact aanraden. Een rebuy-tornooi van € 0.25 en supersoft. Die 10 euro heb je in geen tijd.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hey leuk dat je terug bent!!
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Ik ken je niet van het forum, maar wel een leuke intro.

Heel veel succes, en ik zal je proberen te volgen.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Veel succes met je nieuwe start :gl:
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      2x $0,02 bounty verzamelt bij een freeroll op unibet. Teller staat op $0,38 :f_biggrin:
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is al een mooi begin :f_thumbsup:
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Het is weer weekend! Dus hebben we weer wat meer tijd om te spelen :)
      Ik heb een backdeal/staking topic aangemaakt om op de $0,10 S&G's te beginnen op 888 in de hoop m'n groei wat te versnellen zodat ik niet alleen van freerolls afhankelijk ben. Helaas tot nu toe geen response.

Vanavond wil ik de volgende freerolls spelen:

Pokerstars:
      19.00 uur $10 The League Elementary (kijken of ik dit red, wel wat vroeg) Out, 916e van 10.000 , top 90 betaald :f_cry:
      16.00 uur registratie

888 poker:
      19.10 uur $1000 Super thrill tournament (kijken of ik dit red, wel wat vroeg) out, $0,10 ship
      18.10 uur registratie

21.10 uur $3000 Rushroller Out, ging best lekker tot de bubble daarna met hink stap sprong door de money bubbles gekomen, $1,46 geshipt
      20.10 uur registratie

Bwin:
      20.00 uur Daily Centroll $250 added Al snel er uit, Hero 3T suited, Flop 3TA, alles erin, turn 6 , river 8 , Villian A6 :f_mad:
      18.00 uur registratie

William Hill:
      20.00 uur $50 GTD Out, ook hier geen mazzel, hele partij geen hand gekregen en met 8 BB alles preflop erin met JJ vs T6 waar Villian een straat rivert :f_mad:
      19.30 registratie

Unibet:
      22.05 uur Unibet open bounty freeroll Deze heb ik niet gespeeld omdat ik me om een vage reden hier niet voor kon reggen
      21.50 uur registratie

Succes allemaal vandaag!:f_love:
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Lekker avondje en een goede aanvulling op m'n startroll :) :f_love:

Teller staat op: $1,94
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Lekkere sprong in je BR, ga zo door!!
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Nadeel van zo'n backing op 888Poker is dat het volgens mij nog best lastig is om daar geld van de ene speler naar de andere te krijgen. Al ken ik de cliënt daar niet goed genoeg voor. Al denk ik dt je met de freerolls ook al vrij snel een mooie bankroll zult krijgen.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Vanmiddag 6x een $0,10 STT gespeeld en 0 keer itm :( Ik had me een betere start verwacht. Ik zie ook dat de rake behoorlijk hoog ligt bij deze S&G's, dus dat wordt ook nog een dingetje. Ik merk dat het niveau (als je dat mag noemen op die lage buyin) toch hoger ligt dan 8 jaar geleden, ondanks het dubbeltje inzet.

Ik ga me toch maar weer eens verdiepen in de artikelen hier op de site, om toch er weer een beetje in te komen. Ondanks dat denk ik dat ik de meeste keren de juiste beslissing heb genomen in deze sessie, maar wil toch de laatste fouten eruit knijpen.

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
      Nadeel van zo'n backing op 888Poker is dat het volgens mij nog best lastig is om daar geld van de ene speler naar de andere te krijgen. Al ken ik de cliënt daar niet goed genoeg voor. Al denk ik dt je met de freerolls ook al vrij snel een mooie bankroll zult krijgen.
      Ja dat geloof ik zeker, alleen bieden andere pokerrooms geen lage buyin S&G's aan :(
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Yep, level is omhoog gegaan.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Vanavond weer een freeroll avondje :)

Ik speel het volgende:

888 poker:

19.10 uur: $1000 Super Thrill Al snel uit, geen hand en in dit superturbo toernooi mn 4 BB erin gegooid met A10
      21.10 uur: $3000 Rushroller Ook bij deze geen potten kunnen breken, kan me alleen ff de hand niet meer herinneren :f_rolleyes:

william hill:

20.00 uur: $50 GTD 312e van de 2,5k , uiteindelijk eruit voor een mooi ITM stack met AQ vs 9T :(

bwin:

20.00 uur: Daily centriroll $250 added Ook eruit net na de bubble, 1 keer verdubbeld in het toernooi en daarna alleen maar crap gehad, met nog 5 BB het erin moeten gooien vanaf SB vs BB en hij calt met AK :f_mad: , een $0,25 ticket als troostprijs

Veel succes allemaal vanavond! :f_biggrin:
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Voorlopig blijf ik weg bij die STT's tot ik weer eens wat artikelen en video's gekeken heb. Ik snap er niks van, of ik kan er helemaal niks meer van :f_zZz: , of het niveau is vele malen hoger geworden dan ik herken van vroeger.

Het lijkt ook alsof er in die freerolls meer vis zit dan in die small stake STT's. Die gaan mij tot nu toe een stuk beter af maargoed. Voorlopig zal ik dan ook alleen freerolls spelen tot ik klaar ben om weer terug naar de STT's te gaan.

Ik zal hierbij ook voorlopig alleen m'n roll op 888 plaatsen (mits ik op een andere room een leuke cash haal).

BR update: $1,78
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Kan ook variance zijn, want ik kan me niet voorstellen dat het niveau in een 10c SNG hoog zal zijn.
    • macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SDK1987
      Kan ook variance zijn, want ik kan me niet voorstellen dat het niveau in een 10c SNG hoog zal zijn.
      Mij ook niet idd!

Vanmorgen een aantal video's bekeken o.a. van Colin Moshman en wat vertrouwen opgedaan. Ik zal toch iets eerder moeten shoven op het moment dat ik nog fold equity heb. Daarna 2 tafeltjes geopend op $0,10 (1 per keer) , en eindelijk betere resultaten (1e en 3e).
      Verder nog een freeroll meegepakt op 888 en jawel $0,01 gepakt.

BR: $2,15
    • Robbie825
      Robbie825
      Totaal
      Misschien wil je te graag. Dat verschijnsel heb ik ook weleens. Je moet je verstand eerst geheel op nul zetten, en dan rustig beginnen, en niet te wild erin vliegen.

Ik denk dat SDK het wel goed heeft gezien. Lijkt me ook wel variance te zijn.
    • 1
    • 2