Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

poker op zn retour

• jeroengr
      jeroengr
      Bronze
      goede middag volgens mij lopen de aantallen spelers online heel erg terug.
      of heb ik het verkeerd, pokerstars aantallen vorig jaar doordeweeks 150.000 spelers online nu tussen de 100.000 en 110.000
      of heb ik het verkeerd.
  • 7 antwoorden
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Dat zie je goed
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Kan wel zijn dat er steeds meer spelers andere rooms zoeken, daar Stars spelen voor veel regs onaantrekkelijk heeft gemaakt en andere rooms betere rakebacks geven, maar overall neemt het imo inderdaad af.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Deze trend is volgens mij al bezig sinds 'Black Friday' dat het aantal spelers afneemt door al die regulering die bij veel landen lopen, zoals Nederland waar nog steeds niks is geregeld.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik denk ook dat het meespeelt dat er geen poker meer op TV is, al zal dat in sommige landen wel anders zijn.

Weliswaar kijken veel meer mensen online, maar TV was voor velen het medium om met poker in aanraking te komen en enthousiast te worden. Online gaan niet-spelers toch minder snel zappen naar pokergames. Lijkt me zeker in Nederland wel het geval.
    • Benji009
      Benji009
      Gold
      Wat de moderators hierboven aanhaalden: +1

Hoe het zit bij Stars weet ik niet. Het laatste wat ik qua marketing van hun gezien heb was een commercial met Rafaël Nadal, maar da's al 2 of 3 jaar geleden. Imo mag Stars wat meer focussen op de recreatieve speler, maar wie ben ik ;)

Verder hoop ik binnenkort door komst van WK wel ietsje meer opkomst te zien bij pokerrooms die ook sportsbetting aanbieden 😁
    • jeroengr
      jeroengr
      Bronze
      steeds met sportweddenschappen bonus enz weinig storting bonus meer bij poker. blind levels omhoog 15 min naar 12 of 10. weinig rebuy toernooien.
      vroeger speelde ik bij partypoker rebuy toernooien 1,5 tot 2 uur rebuy blind levels van 12 of 15 minuten, grote add on. elke vrije dag had ik hier minstens 150 euro winst. naar mijn mening hebben de poker aanbieders zo hun eigen grap gegraven. hoe korter de blind levels hoer meer het gokken wordt. er is nog maar een klein groepje die er echt van kan leven volgens mij. er zijn zoveel poker boeken iedereen speelt dezelfde kaarten. krijg steeds meer flops waar 3 spelers in de pot zitten 1 tripps 1 up and down straight draw en 1 flush draw. volume wordt hierdoor steeds kleiner voor de echt elite. klopt dit een beetje ?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Blijkbaar denken zij juist dat de mensen die wat minder tijd hebben meer gaan spelen door de snellere structuur. Dus het snijdt aan 2 kanten natuurlijk en door de snellere structuur kun je ook meer volume maken lijkt me.