Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Klaveren dame on tour

• Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Hoi.

Na het lezen van diverse blogs, en een paar reacties, heb ik besloten om ook een blog te beginnen. Wat ik er allemaal precies in ga zetten weet ik nog niet.

De titel van de blog slaat op mijn naam hier. Mijn vader noemde de klaveren dame altijd het Zinkwitje.

Mijn game is PLO2 op zowel Pokerstars als 888.

Gemotiveerd geraakt door de blog van Jordy besloten om ook PLO te gaan doen. Ik heb twee kleine bankrolls die gerust wat groter mogen worden. Hier gaan we aan werken de komende tijd.

Groetjes van het Zinkwitje.
  • 45 antwoorden
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Veel succes met je blog en dat je lekker mag runnen op de PLO tafels :gl:
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Succes! Lijkt me een pittige variant dat PLO. :f_drink:
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Veel succes!

Benieuwd naar hoe het je vergaat :)
    • BEoWulf1979
      BEoWulf1979
      Bronze
      :f_thumbsup:
      Altijd in voor wat meer leven hier op het forum
    • najtreg12
      najtreg12
      Bronze
      Succes, ben benieuwd hoe het je afgaat!

Ik speel zelf PLO2 zoom op stars sinds kort, speel jij regular of zoom en onder welke naam =) ?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Hoe is de eerste week je afgegaan sinds je een blog hebt?
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Dank jullie wel voor de support. Wordt zeer gewaardeerd.

De afgelopen week was heel erg moeilijk. Ik mag blij zijn als ik break even kan spelen. PLO is zeer wisselend en de swings erin zijn erg groot. Zo kun je gemakkelijk een sessie hebben van een paar honderd handen waarin je niks hit, nauwelijks speelbare handen krijgt en stevige beats tegen.

Heb ontdekt dat mijn spel vol leaks zit. Vanmiddag heb ik getest om een leak aan te pakken, en dat leek succes te hebben. Op een gegeven moment was ik kaartdood. En toen kon ik dat leak niet meer goed testen.

Misschien is het wel een goed idee om mijn rolgrootte te vermelden, zodat we kunnen zien hoe de ontwikkeling gaat qua buy-in.

Pokerstars: 7 BI's
      888: 9 BI's
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat zijn relatief kleine bankrolls. Hopelijk kom je snel in een goede flow.
      Anders kan je bankroll zomaar weg zijn.

Misschien ook een optie om als je een beetje goed bent in Engels de Engelse omaha sectie te bezoeken.
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Na een weekje spelen nauwelijks vooruitgang geboekt in het vergroten van de rolletjes.

Op Stars uiteindelijk geheel weggezakt naar nul, maar middels starcoins via vier Spin en go's van 25 cent p.s. $2.50 verdiend. Daar vanavond wat mee gespeeld. Nu weer 2.5 BI's. Heb ook nog starcoins twv 12 Spin en go's, dus ik zou nog kunnen proberen nog wat toe te voegen op die manier.

Op 888 is de roll wel iets gestegen. Daar nu 14 BI's.

Komende week weer rustig proberen, en ook wat freerolletjes meepikken. Wie weet wil dat een beetje lukken.

Ben aan het werken aan de leaks, en zal ook eens op die Engelstalige sectie klikken. Thanks SDK.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Mooi. Hopelijk lukt het op PokerStars ook om je bankroll te verhogen. Morgenavond is er ook een 1c toernooitje met $100.000 gegarandeerd en kun je ook best een schot op wagen.
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Zondagavond, nou ja...maandag alweer, dus tijd voor een update.

De afgelopen week meer op PokerStars gespeeld dan op 888. Door tijdgebrek en leefschema kan ik pas later in de avond spelen. Hierdoor mis ik vaak de freerolls en traffic op 888. Op die room ben ik broke gegaan, maar ik had nog een lading coins liggen. Die heb ik ingezet voor een nieuw rolletje. Vanmiddag had ik even tijd om zomaar vier dollar op te rapen in een korte sessie cashgame. Roll daar nu 10 BI's.

Op Stars verder kunnen omhoog kruipen, mede met dank aan de 1 cent freeroll van vanavond (waarvoor dank aan SDK). Roll op Stars is momenteel 12 BI's.

Komende week verder op Stars met PLO2, en op 888 freerollen en hopelijk af en toe wat PLO2.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik mis meestal ook de dikke freerolls op 888. Ik schrijf me echter ook vaak in voor freerolls terwijl ik niet van plan ben ze te spelen. En als ik dan een dag later inlog heb ik toch vaak de melding dat ik bijv. 30 heb gepakt met de sit out. Tuurlijk zijn dat geen flinke bedragen, maar ik denk dat ik in een jaar met sitout en van die all-in freerolls zo een euro'tje of 30 tot 50 pak.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is geen slechte strategie en het kost je zelf geen tijd.
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Idd een goede taktiek. Zou dat ook moeten doen, want aan spelen kom ik niet echt toe. Thanks voor de tip!
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Het ging een beetje mis gisteren en vandaag.

Roll op Pokerstars en 888 nu 0 BI's.
    • Zinkwitje
      Zinkwitje
      Basic
      Heb nog eens geprobeerd op beide rooms, maar ik denk dat ik het erbij moet laten.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik denk dat je iets meer BR op moet bouwen voor je met echt geld gaat spelen. Met de rolls waar je nu mee speelde kun je geen klappen opvangen en klappen zul je vroeger of later een keer krijgen.
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Dat is inderdaad het probleem. Je hebt minimaal 20 buy-inns voor cash games nodig om dat te kunnen opvangen.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Bankrollmanagement is the key inderdaad. Steeds vanaf 0 moeten opbouwen is loodzwaar.