Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,50/1,00 - QQ - fold op river

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q:club: , Q:spade:
      3 folds, MP2 raises, 2 folds, Hero 3-bets, 2 folds, MP2 caps, Hero calls.

Flop: (9,50 SB) 5:spade: , 2:heart: , 4:spade: (2 players)
      MP2 bets, Hero calls.

Turn: (5,75 BB) 5:heart: (2 players)
      MP2 bets, Hero calls.

River: (7,75 BB) 3:spade: (2 players)
      MP2 bets, Hero folds.

Final Pot: 8,75 BB

Op deze river beat alles me behalve JJ en TT. Daar had ik misschien toch op kunnen callen?
      Iets anders: is raise turn hier nog iets om te protecten tegen AK? En zo ja, moet ik dan folden op 3-bet?
  • 1 antwoord
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Call River.

Jij beat, net als je zegt, nog TT en JJ, hebt een split pot met QQ en deze handen gaat hij ook zo spelen/krijg jij genoeg odds ervoor op de River.

En ja, Raise Turn, Call 3-bet, Call River voor dezelfde reden als Call River zonder Turnraise.

TT kan jij folden, JJ misschien ook - met deze handen ga ik ook niet de Turn raisen.

Als zijn capping Range kleiner is (AA-QQ), kan jij QQ op de River folden, maar dan ga ik ook niet de Turn raisen.