Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Blog TeamSchijtlijster $16.93 Coins 66

• TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Hallo allemaal,

Het heeft een tijdje geduurd, maar de Schijtlijster is terug van weggeweest.

In deze blog komen allerlei fratsen, lezingen, rants en andere dingen te staan. En natuurlijk ook een klein beetje poker.

TeamSchijtlijster heeft Robbie825 aan boord, en die is strijdvaardiger dan ooit!

Het is tijd om dit forum weer nieuw leven in te blazen. De trein gaat weer denderen!

Robbie is er helemaal klaar voor. Via-via wordt het bekend dat de oude poepvogel terug is, en dat trekt oude bekenden aan. Gasten zoals Ad zullen er lucht van krijgen en het vuurtje gaat weer opgestookt worden. De kachel gaat weer roken, en het forum komt weer op de kaart.

Komt u maar met de commentaren, posts en berichtjes. We gaan ervoor!

Groetjes, Robbie.
  • 54 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Yeeeey! :P
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Hi Robbie, Welcome back

paar vraagjes!

Is poker rigged?
      Is Donald Trump een goede president?
      Wat vind jij van de islamisering van de samenleving?
      En die weerprimeur, snapt hij het nou eindelijk een beetje, of nog steeds niet?
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Welkom terug in ieder geval en succes met de nieuwe start :gl:
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Zou Robbie of Claire dit gepost hebben?
    • Jordyvde
      Jordyvde
      Coach
      Coach
      Deze thread gaat trouwens echt weer smullen worden, kan niet wachten!
    • Wimf71
      Wimf71
      Bronze
      Yay! :f_drink: :f_drink:
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Super!!!!
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Geweldig, de reacties die ik hier zie. Dat doet me goed, en ik ga proberen jullie vertrouwen niet te schaden.

Er zullen beslist discussies volgen die op het scherpst van de snede zijn, maar het kan ook zijn dat ze niet komen. We zullen het zien. Ik wil iig niet dat zaken uit de hand lopen zoals in het verleden, dus ik ga proberen niet te wild te zijn.

Elke mening, elk commentaar wordt gerespecteerd. Moet ook, want degene die de moeite neemt om te posten verdient respect.

Alvast een antwoord op een der vragen van MintberryC. Is poker rigged? Volmondig JA, maar...als speler moet je proberen aan de goede kant van de streep te komen. Dan gaat het voor je werken. Het hoeft geen nadeel te zijn.

Dank jullie voor jullie welkom terug, en...ik ben uitgelaten happy om weer terug te zijn!

We gaan samen het forum weer op gang brengen. Positieve en negatieve noten zijn beide van belang. Let's go!
    • Wimf71
      Wimf71
      Bronze
      Ik pak de popcorn en ga er eens goed voor zitten :f_biggrin:
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Je hebt sjans met iedere griet die je sambaballen ziet.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Een olifant gaat niet vaker door een naald, dan een ekster een politiek debat wint ...
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      wb
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Das een goeie, Zee!

Thanks Raymond. Fijn om terug te zijn.

Die met dat grietje komt uit een liedje. Welk?
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      De bronzen status is binnen, dus nu kan ik onbeperkt krijsen. Een schijtlijster moet tekeer kunnen gaan, anders is hij vleugellam.

Tijd om de tweede vraag te beantwoorden van MintberryC. Is The Trump een goede president? Dat is een duidelijk JA. Zeer zeker tegen het politiek correcte been van de gemiddelde Nederlander, maar hij is op een wijze gekozen zoals die al een hele tijd bestaat in de VS. Dat systeem is er om te voorkomen dat grote staten qua inwoneraantal de macht over het gehele land hebben. Zo kan het dus zijn dat The Trump minder stemmen heeft, maar meer kiesmannen.

Trump is in mijn ogen goed omdat hij uitvoert wat hij belooft. We hebben in NL een groot kamp dat moeite heeft met de premier, omdat hij niet altijd doet wat hij vantevoren belooft. Namen als Pinokkio hoor je dan ook regelmatig. Ik heb het hier niet over de politieke standpunten, maar over beloftes.

Is The Trump goed qua politiek? Zeer zeker. Dat vindt men in Europa niet, want door de maatregelen die hij neemt komen we hier nu uiteindelijk ons deel aan het betalen vwb defensie. Al vele vele jaren heeft Europa geprofiteerd van het bijlappen door de VS van ons deel. Een deel dat door ons werd beloofd, maar niet werd ingelost. Over liegen gesproken. Dat is nu dus voorbij. En dat heeft Trump goed gezien. Hij is president van de VS, niet van Europa.

Ook economisch heeft hij gelijk, immers wie laat zijn eigen markt overdonderen door het buitenland? Niemand! Ook Europa niet. Nog ruim voordat Trump president werd kwam de EU met felle importheffingen tov de VS. Die handerlsoorlog is derhalve helemaal niet door Trump gestart, maar door Europa zelf. Trump trekt de zaken alleen maar gelijk.

Subsidies tav voor de VS nutteloze dingen worden ook afgeschaft. Abortus in derde wereldlanden werd gefinancierd door Obama. Wat heeft de VS daar aan? Niks. Weg ermee. Groot gelijk.

En zo kunnen we nog wel verder gaan.

In ogenschouw genomen is het goed nieuws voor de VS dat Trump president is, voor ons niet. En aangezien hij Amerika moet dienen is hij dus een goede president. Een vent die uitvoert wat hij belooft, en iemand die verstand heeft van economie.

Zou ik in de VS wonen was mijn stem ook naar Trump gegaan. Hillary Clinton? Als Trump voor elke leugen die zij beging/begaat een baksteen zou krijgen had hij nu genoeg materiaal om de muur te bouwen. En nog genoeg over om de Chinese Muur te renoveren.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :P
    • SDK1987
      SDK1987
      Moderator
      Moderator
      Het begin is in ieder geval weer veelbelovend.
      Al moet ik nog maar zien dat Trump het 4 jaar volhoudt.
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Dat gaat wel lukken, SDK. De Nederlandse pers is nogal gekleurd, en daardoor niet echt objectief. Ze doen je geloven dat het niet goed gaat met The Trump, echter het tegendeel is waar. Zijn populariteit in de States is verder oplopende. Een tweede termijn is veel waarschijnlijker dan dat hij de eerste niet eens zou afmaken.
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      Eens moet de eerste keer zijn:f_biggrin:
    • TeamSchijtlijster
      TeamSchijtlijster
      Bronze
      Volgende vraag van Mintberry. Wat ik vind van de islamisering van de maatschappij. Als vogel vlieg ik boven de maatschappij, dus voor mij niet van belang. Ik denk dat de bevolking het eens moet uitproberen. Iedereen een jaartje Islamitisch als proef. Lukt het niet dan zien we er van af. Lukt het wel, dan laten we het zo. Moet wel vrijwillig zijn.