KK tegen een deepstack, 3way pot

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Dit is dus de reden waarom ik zo snel mogelijk van titan af wil

Titan Poker Reza (Beginner) 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button DejanSLO ($5.73)
      SB Troop3r85 ($9.55)
      BB kingnsns ($10.20)
      UTG BlameTheDealer ($29.09)
      UTG+1 bristol06 ($2.95)
      CO-1 qwertzasdf ($9.90)
      CO DavidDutch ($1.90)

Preflop: DavidDutch is in the CO with K:diamond: K:club:
      BlameTheDealer calls 0.10, bristol06 calls 0.10, 1 fold, DavidDutch raises to 0.50, 3 folds, BlameTheDealer calls 0.40, bristol06 calls 0.40.

Flop (1.65) T:club: 4:club: Q:heart:
      BlameTheDealer bets 0.90, bristol06 calls 0.90, DavidDutch moves all-in for 1.40, BlameTheDealer calls 0.50, bristol06 calls 0.50.

Turn (5.85) 6:spade:
      BlameTheDealer bets 1, 1 fold.

River (6.85) 3:spade:

BlameTheDealer shows 5:heart: 2:heart:
      DavidDutch shows K:diamond: K:club:

BlameTheDealer wins 6.85 with A straight, Six high

Gewoon ziek, ik vraag me af waarom hij in godsnaam met $30 zit op een 10NL tafel met zon spel
  • 12 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Hahahaha :D
      ge hebt de chatbox toch volledig volgespamd met hoe slecht hij niet is zeker? :D
      tja, bad beat he, op de lange termijn wint ge ermee, op de korte termijn voelt ge u kut, das poker :D

preflop trouwens raisen naar 0.60, voor de rest nh

groeten
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Dit gebeurt me iets te vaak :(
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Komt wel goed ;)
      heb het ook soms moeilijk als ik ineens 6 buy ins na elkaar verlies door zo'n dingen, zolang je goed blijft spelen win je op de lange termijn :)

groeten
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Dat is het niet, als ik verlies verlies ik 7/10 keer van zon hand
      en ik verlies veel, ik word er gewoon niet goed van.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik begrijp 't niet helemaal, je wilt toch juist dat ze je raise callen met dat soort crap? Dat spel zou voor mij juist reden zijn te blijven spelen bij Titan.

Ik heb ook van die periodes gehad dat je AA/KK gewoon niet kan winnen. ATC verslaan je op dat moment (voor je gevoel iig). Blijf je pokerspel zien als een grote sessie en weet dat dit soort dingen erbij horen. Je speelt alleen goede starthanden, dus je zal veel vaker een suckout zien dan die gast die 52s speelt.

Wat je mss kan proberen (als je bankroll het toelaat), is om even te switchen naar BSS op een lagere limiet. Het is toch heel anders spelen en als je daar een beetje aan gewend bent, dan doet een suckout voor 20BB ook niet zoveel pijn meer.

Nog even over die hand, raise idd meer preflop. 6BB is standaard, maar 7 of 8BB kan je ook doen, als ze beide callingstations zijn. Ben met KK toch het liefst heads up tegen iemand.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik weet niet meer goed wat ik moet doen... Ik heb van alles geprobeerd. Zonder echt resultaten. Geen winst, weinig verlies.

Nu ben ik er achtergekomen dat ik teveel tafels tegelijk speelde, en dit was niet goed voor mijn spel. staat allemaal in mijn leden nieuws topic. Dat geef ik toe. ik speelde veel te weinig handen om winst te maken, maar ik verloor ook niks, dus dat betekend toch dat ik de handen die ik speelde goed speelde.

Nu heb ik al zon 6 sessies op 4 tafels gespeel. 1e sessie won ik ruim. de rest was gewoon weer ziekelijk hopeloos en mn bankroll blijft maar krimpen.
      Waarschijnlijk zit het tussen mijn oren maar ik voel me gewoon niet meer prettig op Titan. Omdat ik niet goed zie waar ik fouten maak die me tegenhouden. Ik zie alleen een hoop van dit soort handen. En ik kan er niet meer tegen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Als iemand een keer zou willen meekijken, om te kijken waar ik zelf steken laat liggen graag.
      Ik begrijp niet waarom ik hier zo ongeveer de enigste ben die geen winst lijkt te maken... Ik volg SSS, ik heb veel artikelen gelezen die ik probeer toe te passen in verschillende situaties, en voor zover ik kan oordelen over mn eigen spel, speel ik zo slecht nog niet.

Downswing? Misshien, maar dan duurt ie nou toch wel voort heel erg lang...
      Pech? kan zijn, daar ben ik voor geboren.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey L. :(

Die laatse regel ben ik niet met je eens. Niemand is voor pech geboren.

Je hebt een baalperiode, net als ik op mn cashtafels, maar poker is geen god of zo. Het is een game waarmee je kunt winnen en verliezen. Tenslotte zal iemand verliezen wanneer een ander wint.

Jezelf aanpraten dat je voor pech geboren bent, legt een druk op je schouders die niet terecht is. Het is slecht voor je zelfvertrouwen en daarmee ook voor je spel en zeker voor je plezier in je spel!

Misschien is het zinvol gewoon een tijdje freerolls te spelen als oefening of zo?

Even weer plezier krijgen in het spelletje?

Hou je taai man! :P

Z.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      :) je hebt, gelijk, ga even niet meer spelen, ff tot zinnen komen :)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik wil best een keer met je meekijken, maar je leert er veel meer van om je handen te posten en te reageren op andere posts. Ik las in je ledenpost dat je PT nog niet hebt, waardoor je sessies doorlopen wat lastig is.

Denk wel dat het goed is dat je nu wat minder tafels speelt. Mss moet je ook 's proberen wat kortere sessies te doen. Na 1,5 uur heb ik het meestal wel ff gehad. Merk 't meestal wel wanneer het tijd voor een pauze is omdat ik me dan minder ga concentreren. Wat voor afleidingen heb je verder als je speelt (zoals tv, muziek ed)?

Verder las ik dat je nog wel in de plus staat en dat is op zich al een prestatie. Het lijkt mss wel alsof iedereen dik wint, maar SSS is toch meer een breakeven strategie. Heel goed om een bonus vrij te spelen, maar je zal nooit een hoge winrate halen ermee (vergeleken met BSS). Daar moet je je verwachtingen dus ook op instellen.

Heb ook het vermoeden dat je een subtiele vorm van tilt hebt. Mss handig om het tilt artikel nog een keer goed door te nemen. Ik denk dat je passief aan het spelen bent omdat je bang bent dat je toch verliest. Met bang geld spelen is nooit goed. Ik weet niet of dat zo werkt bij jou, maar dat haal ik meer uit je woordkeus. Die vorm van tilt is ook het moeilijkste om tegen te gaan.

Als laatste nog de opmerking dat het nooit verkeerd is om een pauze van het pokeren in te lassen. Soms moeilijk te geloven, maar er bestaan ook leuke dingen buiten poker. Dan kan je daarna weer met een frisse start beginnen.

Laat maar ff weten of je wilt dat ik een keer met je meekijk en andersom. Voor allebei mss wel leerzaam ;) .
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      het lelijke is dat de ergste bad beats altijd in grote potten voorkomen..
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Ik wil best een keer met je meekijken, maar je leert er veel meer van om je handen te posten en te reageren op andere posts. Ik las in je ledenpost dat je PT nog niet hebt, waardoor je sessies doorlopen wat lastig is.

Denk wel dat het goed is dat je nu wat minder tafels speelt. Mss moet je ook 's proberen wat kortere sessies te doen. Na 1,5 uur heb ik het meestal wel ff gehad. Merk 't meestal wel wanneer het tijd voor een pauze is omdat ik me dan minder ga concentreren. Wat voor afleidingen heb je verder als je speelt (zoals tv, muziek ed)?

Verder las ik dat je nog wel in de plus staat en dat is op zich al een prestatie. Het lijkt mss wel alsof iedereen dik wint, maar SSS is toch meer een breakeven strategie. Heel goed om een bonus vrij te spelen, maar je zal nooit een hoge winrate halen ermee (vergeleken met BSS). Daar moet je je verwachtingen dus ook op instellen.

Heb ook het vermoeden dat je een subtiele vorm van tilt hebt. Mss handig om het tilt artikel nog een keer goed door te nemen. Ik denk dat je passief aan het spelen bent omdat je bang bent dat je toch verliest. Met bang geld spelen is nooit goed. Ik weet niet of dat zo werkt bij jou, maar dat haal ik meer uit je woordkeus. Die vorm van tilt is ook het moeilijkste om tegen te gaan.

Als laatste nog de opmerking dat het nooit verkeerd is om een pauze van het pokeren in te lassen. Soms moeilijk te geloven, maar er bestaan ook leuke dingen buiten poker. Dan kan je daarna weer met een frisse start beginnen.

Laat maar ff weten of je wilt dat ik een keer met je meekijk en andersom. Voor allebei mss wel leerzaam ;) .

Bedankt joh, das wel even een oppepper :) Ik zal dat en nog wat andere artikelen nog eens rustig doornemen. En een paar daagjes chillen, wat dvdtes kijken enzo, en dan weer fris beginnen :)