50$ mansion

• 20 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi igmade5314,

Welkom bij PokerStrategy!

Vanaf het moment dat je ID is goedgekeurd duurt het normaal gesproken ongeveer 48 uur (werkdagen) dat je het geld in je account ontvangt. Op dit moment is er echter wat vertraging bij de overboekingen naar Mansion. Het kan dus zijn dat het wat langer duurt. Excuses voor het ongemak.

Alvast veel succes aan de tafels!
    • igmade5314
      igmade5314
      Bronze
      hoe komt het dan dat ik niet een bevestiging krijgt van hoe lang het nog duurt,of mij ID is goedgekeurd of dergelijk ik krijg aan de support van mansion te horen dat jullie de info wat ze moeten hebben nog niet gestuurt is.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi igmade5314,

Het beste kun je dan voor de zekerheid even een ticket sturen naar de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket". Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Zij kunnen dan voor je nakijken wat de status is.
    • Sjaakie1
      Sjaakie1
      Bronze
      Hoi,

Ik ga maar even in deze topic van igmade verder:

Is het nog steeds zo dat er vertraging is in de overboeking naar Mansion? Afgelopen donderdag heb ik, als ik me niet vergis, de quiz gehaald. Daarna heb ik niks meer gehoord van PS of Mansion. Ook heb ik geen e-mail van Mansion gehad dat ik een kopie van mijn ID op moet sturen. Zou dit wel moeten en is dit misschien het probleem?

Alvast bedankt,

Gr,
      Tim
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Ik denk dat er nog steeds vertraging is. Zowel bij PS als bij Mansion zeggen dat mijn account helemaal in orde is en dat i gewoon nog even moet wachten (ondertussen al een week), maarja, moet maar, het blijft gratis ;-)
    • Sjaakie1
      Sjaakie1
      Bronze
      Ok, bedankt voor je reactie. Weet jij misschien ook meer over het ID verhaal? Ik lees hier namelijk wel meer over, maar heb zelf geen mailtje o.i.d. gehad waarin ze om mijn ID vragen.
    • pdiamant
      pdiamant
      Bronze
      ikke heb all een week geleden de guiz gehaalt en account op amnsion gemaakt daarna heb ik nooit meer wat van gehoort ook niet mailtje waar me id gevraagt word help ik will spele :D :rolleyes:

kan ik hem over zette naar pokerstars btw :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi toekomstige Mansion spelers :D ,

Bij Mansion komt het inderdaad vaker voor dat het wat langer duurt dan 48 uur. Dit hoeft niet per definitie te maken te hebben met een ID Check, die overigens niet vanuit Mansion wordt gedaan, maar vanuit PokerStrategy. Mocht PokerStrategy een ID check willen, dan ontvang je hierover een mail.

Wanneer je je precieze status wilt weten kun je het beste even een ticket sturen naar de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan links onderaan op "new ticket". Leg dan even in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Zij kunnen dan voor je nakijken wat de status is.

kan ik hem over zette naar pokerstars btw

Dan zul je heel snel een ticket moeten sturen met dit verzoek. Wellicht dat dit nog gewijzigd kan worden.
    • Sjaakie1
      Sjaakie1
      Bronze
      Bedankt voor je reactie Sharp80! Een ticket sturen is nog niet nodig, ik heb nog wel geduld. Ik was alleen even benieuwd hoe het nu zat, vooral omdat ik wat gelezen had over het opsturen van een ID en hier zelf niets over gehoord had.

Gr,
      Tim
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Er zijn inderdaad technische problemen. Zie DIT nieuwsbericht.

Excuses voor het ongemak.
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      hele goede support hier ech top
      in afwachting speel ik in de freerol van mansion
      het is nu pauze ik ben184 /305 stack 3135 mibder als gemmideld
      groetjes
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Succes in de freeroll!
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Dankje vlieg er net uit met AK tegen AA viel aas in de flop.
      207 maar ja volgende keer beter.
      t was moeilijk spelen de grote jonges (big stacks) calden iedere raise,
      en daarna meestal een over de top raise en dat is moeilijk callen.
      En een keer een foutje van 700 punten gemaakt toen ik wou limpen op de button met 10 J s zag ik niet dat mijn buurman had geraised, ik vind mansion
      nl wel iets onduidelijk, maarja beter opletten
      Ik wacht met spanning tot woensdagavond heb de quiz zaterdag gehaald
      fijne dag allemaal!!!
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Betekent dit dat ik vanavond eindelijk kan spelen? Of is dat nog steeds niet te garanderen?

ik zie net dat er dus weer een termijn van een week is ingesteld, stomme vraag.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Nee, in het nieuws staat dat de problemen woensdag nacht opgelost zouden moeten zijn en dat ze dan de vele transfers gaan verwerken. In de komende week moet het in het geheel verwerkt zijn.
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Nou, ik heb het binnen hoor, nu nog winnen ;-)
    • LanceePower
      LanceePower
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 86RankF86
      Nou, ik heb het binnen hoor, nu nog winnen ;-)

Hoe lang duurde het uiteindelijk voordat je het binnen hebt gehad ? :P
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Lang, maar ik zat precies tussen 2 'technical difficulties' in
      Volgens mij was het 2 weken

Heb ondertussen al $12 winst :-)

Ik hou van Mansion...
    • Sjaakie1
      Sjaakie1
      Bronze
      En ook ik heb zojuist een e-mail ontvangen van PS dat de $50 is gestort. Hartelijk dank! :)
    • 1
    • 2