PS Account

• B3lly
      B3lly
      Bronze
      Hi,

Before I signed up here I already had a PokerStars account. I didn't use any bonus or promotional code. So I filled in my ps nickname in my proflie. But that doesn't seem to work. I filled it in more than a month ago. Any explanation?

Thanks all
  • 3 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      sr B3lly,
      it is not possible to connect existing accounts at stars to pokerstrategy. i know that support of stars and the good people of pokerstrategy are working on a solution but that can take a llooonnnggg time.

have fun all en je kan gerust je moers taal gebruiken hier
    • B3lly
      B3lly
      Bronze
      En is het wel mogelijk met Everest Poker? Of sowieso niet?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      heb je op everest je account aangemaakt met een bonuscode van pokerstrategy?
      er zijn een paar nieuwe sites bijgekomen waar ik zelf nog niet gespeeld heb en ik weet niet uit mijn hoofd of bestaande accounts van everest gelinkt kunnen worden aan pokerstrategy.

als je op je homepage kijkt zie je rechts boven je TAF money staan. als dit $50 of meer is kan je aangeven dat je het uitbetaald wilt hebben. als je daarop klikt dan kan je kiezen op welke site je het wilt hebben. onze site geeft zelf aan welke sites mogelijk zijn.

have fun all en als je iets vraagt lijk je dom. maar als je niks vraagt blijf je dom.