Hulp gevraagd...

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      (Comment)
      Add Player: BB UTG+2 MP3 Hero CO MP2 UTG+1 BU SB

0,05/0,10 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by http://www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with J, J (Comment)
      2 folds, Hero raises to $0,40, MP2 raises to $1,20, 5 folds, Hero calls $0,80.

Flop: ($2,55) Ah, Qh, 3h (2 players) (Comment)
      Hero checks, MP2 bets $2,

Hoe spelen jullie preflop als jullie worden gereraised? Call of raise a reraise? Hoe zit het na de flop? Deed ik slecht door te checken... Het was nu niet meteen de meest gunstige flop...
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ligt eraan wat je stack is. Wanneer het de sss strategie is kun je na een re raise eigenlijk niet callen. Wanneer je de bss strategie speelt, kun je alleen callen voor set value, Na deze flop is het een insta fold voor mij.

M.v.g.
      Danny
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het hangt ook een beetje van je stack af en of je SSS speelt.

Na die flop had ik geen cent meer geinvesteerd, tenzij je de Jh had.

Het is wel makkelijker beoordelen wanneer je alle info over stacks etc. erbij geeft.

Groetjes,

Z.
    • sechef
      sechef
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Na die flop had ik geen cent meer geinvesteerd, tenzij je de Jh had.

Z.
      Zelfs dan niet!
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ligt eraan wat je stacksize is. Maar bij gewone stacks is JJ is na een reraise een call preflop. De flop is zowat het slechtst mogelijke voor JJ, dus check/fold is ok.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      En btw, kies de volgende x een iets duidelijkere tite aub, ik denk dat iedereen z'n hand hier wel post om hulp te vragen ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik speel meestal zo.

OOP
      Call4setvalue (als ik minimaal 8:1 krijg)

Flop overpair -> dan c/c ik de cbet van mijn tegenstander om te kijken wat hij op de turn doet. Als hij de turn nog eens bet fold ik. Als hij checked speel ik b/f river tegen fish en c/c tegen aggro

IP
      zo speel ik trouwens al mijn pocketpairs op lage flopjes. Ik c/c de flop om te kijken of hij enkel alleen overcards heeft en pak de pot op als hij op de turn weakness laat zien. Door IP de turn te b/f

soms doe ik check behind turn om river te callen maar is gevaarlijk doordat je freecards geeft...

flop een set is het meestal c/r flop, b/rai turn, bai river
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      Het was bss, tegenstander liet zijn kaarten zien, hij had de nuts, ik had even getwijfeld om verder te gaan omwille van zijn loose agressive speelstijl. Ben toch blij dat ik heb gefold, ik had rekenkundig gewoon heel weinig kans...
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      lol op zon board nog twijvel hebben??? Ban die gedachtes is echt een nobrainer om die fold button te drukken.