Silver status

• Donkeh
      Donkeh
      Bronze
      Ik heb al meer dan 120 punten atm..maar toch staat m'n status nog steeds op Bronze.
      D'r is 1x een update geweest op 10 november en toen had ik er 13 punten.
      Nu zijn we al 18e (ik d8 dat het elke week ge-update werd) en er is nog niks bijgekomen.
      Ik sta op 121 Partypoints (is toch gelijk aan PSpoints eh?)

Enig idee wat er is?
  • 7 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Donkeh,

Nu zijn we al 18e (ik d8 dat het elke week ge-update werd) en er is nog niks bijgekomen.

Het klopt dat er in principe elke week een update is. Wel zijn wij afhankelijk van de aangeleverde cijfers van Party Poker en deze zijn helaas weleens later. Ik zie dat de laatste update is gedaan op 10 november, dus de volgende update kan elk moment komen. Ik wil je vragen om nog heel even geduld te hebben.
    • Donkeh
      Donkeh
      Bronze
      Ondertussen zijn we al de 21e, en nog steeds is er niks veranderd...
      Ik begrijp dat er misschien geen updates gebeuren tijdens het weekend, maar we zijn nu al woensdag.
      Kunnen jullie eventjes checken wat er kan fout zijn?

Thx
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zolang ze niks van partypoker krijgen kunnen ze niet updaten. Van mij is het ook al lang geleden maarja, gewoon nog even afwachten.
    • Donkeh
      Donkeh
      Bronze
      Op partypoker is er vanmorgen al geupdate (162 punten )
      Nu nog Pokerstrategy die moet meewillen...
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      PartyPoker updatet onmiddellijke na het verlaten van een tafel ;)
      Maar zolang PartyPoker de saldo's van elk PokerStrategy lid niet doorgeeft aan PokerStrategy zelf, kunnen de StrategyPoints logischerwijs niet geupdatet worden hier.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Maar zolang PartyPoker de saldo's van elk PokerStrategy lid niet doorgeeft aan PokerStrategy zelf, kunnen de StrategyPoints logischerwijs niet geupdatet worden hier.

Klopt helemaal. Ik hoop echter ook dat de update snel kan plaats vinden. Tot die tijd wil ik jullie nog even om geduld vragen. Excuses voor het ongemak.
    • Donkeh
      Donkeh
      Bronze
      Nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar ik heb een mailtje gestuurd naar PP, met de vraag van wanneer ze gaan updaten bij jullie, en zie..
      Vandaag ga ik op Pokerstrategy en ik heb Zilver status :)