Nog geen €50,-

• Ascalyg
      Ascalyg
      Bronze
      Hallo allemaal,

ik heb dus al een paar dagen terug (iets van een week) de quiz behaald en ik heb tot nu toe de bonus niet ontvangen op fulltilt.

Ik heb volgens mij niks fouts / verkeerds gedaan, in de zin van verkeerd ingevuld of iets dergelijks.
      Hoort het zolang te duren of is er toch iets anders aan de gang :P

Groeten!

Ascalyg
  • 3 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Heb je geen e-mail gehad van dat je je ID moest opsturen ofzo?
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      whoi Ascalyg,

Pokerstrategy doet zijn best om je startkapitaal zo snel mogelijk te storten op de door jouw gekozen site. soms duurt het wat langer als er veel werk op het kantoor is.
      check idd even of je geen mailtje hebt gehad (kijk ook in je spam box). soms vragen ze steeksproefgewijs om een ID. dit is om te voorkomen dat mensen meerdere malen hun startkapitaal aanvragen. (foei rakkers.)

ik zou zeggen, heb geduld en begin maar alvast te studeren. kijk in de STRATEGIE SECTIE en kies wat je wilt gaan spelen. om ervoor te zorgen dat jij je bankroll niet meteen verliest raden we je aan om met fixed limit of met SSS te gaan beginnen. kijk ook even HIER, in dit artikel staat wat PokerStrategy allemaal voor je kan doen.

als het nog langer duurt voordat jij je geld binnen hebt kan je ook in het engels een ticket sturen naar support. deze service vind je onder de HELP button rechtsboven.

have fun en les 1 = Geduld (das ook les 2 trouwens)
    • Ascalyg
      Ascalyg
      Bronze
      bedankt voor het beantwoorden,

Ik heb trouwens ook geen email ontvangen of iets dergelijks waar ik ze om ID vroegen. Ik zal nog wel even wachten en daarna wel een email sturen als er niks gebeurt :P .

Alsnog bedankt voor de hulp,

Ascalyg