MacBook en poker? (@pairdrawer?)

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo,

Binnenkort wil ik een macbook gaan kopen. Nu heb ik op verschillende plekken gelezen dat veel pokersoftware niet werkt op een Mac, zonder dat je Windows er op zet. Je zou dus op veel pokersites niet kunnen spelen omdat hun software niet werkt.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe het bijvoorbeeld zit met andere programma's als PA HUD/dataminers/PT?

Alvast dank,
      Leo
  • 9 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      op de meeste sites kan je niet spelen met een Mac. Maar bijna alle sites zijn bezig om hun site ook voor de Mac bereikbaar te maken.
      twas geloof ik 2 dagen geleden dat een grote site aankondigde dat ook zij nu beschikbaar zijn voor Mac. volgens mij was het Party maar dat weet ik niet zeker. je kan wel verwachten dat alle grote sites binnen kort (of iedergeval er mee bezig zijn) uitkomen met een MacFriendly site.

PT/PAH en dergelijke programma's zijn MacUnFriendly.

ik zal even voor je op zoek gaan in de diepere, obscurdere wereld van de pokertorrentsites. ik geef je wel een berichtje hier als ik iets gevonden heb.

have fun all and do'nt do MacDonalds
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey, top boschman!

Thanks alvast.
      Hoorde trouwens wel dat PT3 op Mac gedraaid zou kunnen worden...
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      http://www.pokertracker3.com/forums/viewtopic.php?f=15&t=260

stukje thread in het forum over PT3 en Mac
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Je kan op een MAC ook een virtuele Windows XP machine draaien, dat werkt erg soepel. Daar kun je dan je pokersoftware installeren.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      MacPoker

dit is een site die zich speciaal richt op Macs en Poker, MacPoker dus.

op het ogenblik kan je alleen op Party, Full tilt, absolute, 888 en pacific met je Mac terecht. Pokerstars verwacht over 2 maanden ook bereikbaar te zijn voor Mac.

voor alle pinguin fans: ook met Linux zal binnenkort te pokeren zijn. Party is er al druk mee bezig en ook Titan doet verwoede pogingen om Linux te supporten. Helaas voor Titan zijn ze al een paar keer gecrashed met hun software.

have fun all en brr ik heb het koud
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Bedankt voor het uitzoeken boschman!
      No ipoker dus? :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Of no Mac :D :D :D :D

Zei de tegendraadse ontwerper die als uitzondering in de grafische industrie nooit aan de Mac wilde.... :tongue:

Z
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hehe, nee dat niet... Heb altijd al zo'n hebbedingetje willen hebben en ga me meer op grafisch ontwerp richten, dus lijkt me net wat om daar mn pokerwinnings aan uit te geven :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb vanaf het 286-tijdperk met de computer ontworpen en nooit de overstap naar de Mac gemaakt. Te duur (vooral de software) en ik ben gewoon te eigenzinnig. Iedereen moest een Mac, dus ik niet.....

Voor een grafisch- of DTP pakket voor de Mac betaalde je toen 5x zoveel als voor die van Windows.

Ik doe de dingen liefst op mijn manier en dus moest ik als creatieveling zo nodig werken met Coreldraw (vanaf versie 3.0 :tongue: :tongue: :tongue: ) en goedkope andere grafische gimmicks.

Voordeel daarvan was, dat ik andere truucjes ter beschikking had dan die Maccers en dus met andere ontwerpen kwam.

Overigens was de Mac wel degelijk beter. :evil:

Z.