Bubble Boy

• Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik ben sinds vorige week 180 man SnG's op stars gaan spelen. Leuke toernooitjes, ben al een paar keer itm geeindigd, waaronder een derde plek. Dus op zich mag ik niet klagen, maar de laatste waren even wat minder. Het lijkt wel of er een vloek door de pokergoden over me is uitgesproken. 4 op een rij - eruit als 24ste, 23ste, 20ste en 19e :( Terwijl de eerste 18 worden betaald. :(

Vanavond maar een kip slachten en dansen rond een kampvuurtje om de vloek op te heffen :)
  • 3 antwoorden
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ben bang dat de pokergoden niet tevreden zijn met slechts een kip en een dansje rond het kampvuur (en houd aub je kleren aan!)

je moet iets offeren dat je na aan het :heart: ligt, iets wat je dierbaar is moet je met een :club: het leven achter de oortjes vandaan slaan, dan moet je met een :spade: een groot gat graven en dat offer samen met een :diamond: begraven.

sr mate niks aan te doen
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      rofl :D
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Those bastards! X(
      Dat worden Flappie-toestanden thuis - denk niet dat mijn dochter het goed gaat oppakken als ik in de schuur zeehondje ga spelen met de kat. Maar goed, je moet er wat voor over hebben om de duistere heren tevreden te stemmen. De diamond wordt ook nog lastig, die gaat mijn vrouw niet vrijwillig afstaan :evil:

Maar bedankt voor het advies :D , ik had bijna voor jan met de drieletterige achternaam in mijn tuin staan dansen.
      Ik heb wel trek in kip trouwens, dus dat beest heeft mooi pech....