0,50/1,00 - 55 - set op flop in multiway pot met veel actie

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 5:spade: , 5:club:
      UTG+2 calls, MP1 folds, MP2 raises, 2 folds, BU calls, Hero calls, BB calls, UTG+2 3-bets, MP2 calls, BU calls, Hero calls, BB calls.

Flop: (15,00 SB) 4:diamond: , 5:diamond: , 7:spade: (5 players)
      Hero checks, BB checks, UTG+2 bets, MP2 raises, BU folds, Hero 3-bets, BB folds, UTG+2 calls, MP2 caps, Hero calls, UTG+2 calls.

Turn: (13,50 BB) 9:diamond: (3 players)
      Hero bets, UTG+2 calls, MP2 calls.

River: (16,50 BB) 3:heart: (3 players)
      Hero bets, UTG+2 folds, MP2 calls.

Final Pot: 18,50 BB

De preflop coldcall vanuit SB is misschien wat krap, maar kan nog wel denk ik.
      Flop lijkt me goed, mijn vraag gaat over de turn donk. Is c/c op turn en river niet beter hier? MP2 heeft de flush draw niet, maar UTG+2 misschien wel.
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik vind dat een goede turndonk. freecard zou niet leuk zijn, plus je hebt nog veel outs voor een redraw. preflop is goed denk ik.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou ook gewoon donken. Het kan best dat jij hier gewoon de beste hand hebt en dat ze allebei bijvoorbeeld een hoog pocket pair hebben.

Ik weet niet of ik hem preflop zou callen, maar als je hem gewoon direct weglegt als je mist kan het wel denk ik.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflop goed.

Flop goed.

Turn goed.

Jij kan hier best wel tegen 88-AA spelen. Of tegen een pocketpair (MP2) en AK,AQ (UTG+2) met een :diamond: .

c/c is een alternatieve, omdat MP2 meestal zijn pocketpair nog een keer gaat betten, maar tegen pasiefe speler is de donk hier super.

River goed.