0,50/1,00 - KQo - c/c river?

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:club: , Q:spade:
      UTG+2 folds, MP1 calls, 4 folds, SB calls, Hero raises, MP1 calls, SB folds.

Flop: (5,00 SB) 5:club: , 2:diamond: , 9:heart: (2 players)
      Hero bets, MP1 calls.

Turn: (3,50 BB) 6:diamond: (2 players)
      Hero bets, MP1 calls.

River: (5,50 BB) 6:heart: (2 players)
      Hero checks, MP1 checks.

Final Pot: 5,50 BB

Is c/c river hier goed? Ik zie hem hier weinig slechtere handen callen, en er zijn wel wat gebuste draws mogelijk. Of zou c/f hier beter zijn?
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik begin zulke handen meer en meer te haten. ik speel ze hetzelfde maar gaat hij hier een betere hand folden als jij de turn bet?
      en idd moet je dan een riverbet callen?
      ik zou folden.

met zulk soort handen zie ik altijd dat die speler wel ergens een pair heeft en gewoon te passief is om deze voor value te raisen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou hier c/f met K high, volgens mij zijn er niet veel draws niet aangekomen behalve de flushdraw op de turn. Straightdraws (34, 78) zijn er wel, maar die zou hij ook wel op de turn hebben geraised denk ik.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Overcards zijn niet angekomen, alles andere heeft tenminste een pair --> betere hand dan die van jou.

Dus Ax, KQ, KJ, KT, QJ, QT, JT.

De vraag is, of hij hier zijn overcards nog een keer called of niet (hij krijgt niet de odds - dus speelt hij naar odds&outs of niet), en of hij zijn Ax hand hier naar de Showdown brengt.

Dus c/c hier voor informatie, en de volgende keren met deze informatie een beslissing maken - c/f als hij met overcards hier net meer called, c/c als wel.

Een bet heeft inderdaad geen zin.