0,50/1,00 - AQo - river fold

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:diamond: , A:heart: . Hero posts a blind of $0,50.
      3 folds, MP2 calls, MP3 folds, Hero raises, 2 folds, BB calls, MP2 calls.

Flop: (6,50 SB) J:diamond: , 6:spade: , 4:spade: (3 players)
      BB checks, MP2 checks, Hero bets, BB folds, MP2 calls.

Turn: (4,25 BB) 7:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets, MP2 raises, Hero calls.

River: (8,25 BB) T:club: (2 players)
      MP2 bets, Hero folds.

Final Pot: 9,25 BB

Moet ik deze river callen?
  • 4 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      is turnbet wel in orde?

no scarecard dus betere hand zal hij niet folden, je moet wel protecten tegen een draw dus zou wel in orde moeten zijn. maar na c/r op turn denk ik dat je beat bent en ik zou dit waarschijnlijk daar al folden.
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hmm, turn checkbehind...
      Ik heb er wel een artikel over gelezen, maar nog niet erg toegepast. In dit geval is idd de vraag hoe belangrijk protection is. Straat-draws zijn op de turn aangekomen of hebben een paar gevormd, dus daar helpt het niet meer, maar de flush draw zit er natuurlijk nog in.

Benieuwd wat de baas hierover zegt.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Turnbet is volgens mij wel goed. Ik geloof dat er in dat Overcards artikel staat dat als je eerst tegen 2+ zit op flop en daarna nog tegen 1 op de turn dat je moet betten.

Ik weet niet of je dit kan folden, 9:1 is wel veel ook al is zijn line wel sterk.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      b/f Turn.

Ziet naar valueline uit. Als hij zijn flushdraw agressief kan spelen, dan zal hij dat al op de Flop doen.

Als jij denkt/weet, dat hij zijn flushdraw op die manier kan spelen, moet jij ook de River callen, maar normaal is dat hier de valueline van een monster of een hit op de Turn.

Checkbehind is goed, als jij tegen een c/r moet folden en geen slechtere handen gaan callen, maar misschien bluffbetten op de River. ("Het" voorbeeld is: KK en een A op de Turn tegen een agressiefe speler).

Hier moet jij protecten tegen de Flushdraw, dus b/f Turn.

Zonder de flushdraw kan jij hier de Freecard nemen, en de River ui folden - tegen TAG/reasonable player. Veel fishes callen op de Flop gewoon alles, en dus moet jij ook de Turn nog een keer betten.

@Yoghi: Wij moeten onzere Turnbets ook van de board afhangig maken, niet alleen van de aantal van onzere tegenspelers. Deze regel is wel handig voor het begin, maar niet voldoende voor hogere limieten.