Diep beschaamd...

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      BSS NL 10$

0,05/0,10 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:club: , J:spade:
      MP1 calls $0,10, Hero raises to $0,30, 2 folds, BU raises to $1,00, 3 folds, Hero calls $0,70.

Flop: ($2,25) 5:club: , 9:club: , K:club: (2 players)
      Hero bets $1,40, BU raises to $3,10, Hero calls $1,70.

Turn: ($8,45) 8:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets $4, Hero calls $4,00.

River: ($16,45) 4:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2,56, Hero raises to $2,56 (All-In).

Final Pot: $21,57

Results follow (highlight to see):
      BU shows [ Kd, Ks ] three of a kind, Kings
      Hero shows [ Jc, Js ] a pair of Jacks
      BU wins $20.57 USD with three of a kind, Kings.

Ik was zo erg beschaamd in mezelf, ik wou hem eerst niet posten, maar uit mijn fouten moet ik leren, ik leek wel een calling machine. Die kerel speeldde zo loose agressive dat ik hem enkel op een top pair zette, ik zag mezelf de hand winnen met een flush. Ik had geen oog voor pot odds, ik wou hem eigenlijk ontmantelen, want die man deed enkel aan overbetting en iedereen foldde maar...
  • 7 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      raise preflop naar 40c

call ALS de te callen raise niet meer dan 10% van zijn stack is.
      Je speelt alleen nog maar voor setvalue als je niet weet hoe je verder moet spelen in mariginale situaties. Hit je niet dan fold je.

Op zo'n flop kun je echt niet donken... Hier gaat je draw heel veel geld kosten omdat een hand als AK hier gaat reraisen om te protecten.

Ik zou zowiezo niet op dit soort flops voor mijn flush gaan omdat het te obivious is dat er een flushdraw mogelijk is en mensen vaak veel betten en op het moment dat de flush valt opeens mega passief worden. Dit zorgt voor hele dure draws... die weinig opleveren.

flop turn river ben je gewoon complete spew monkey ;)

Kom je ook eens bij mij aan tafel?

EDIT: trouwens als hij maniakkerig speelt moet je niet preflop zo spelen. Als hij een echte maniac is die steeds zit te 3-betten en dan ook echt heel veel. ZOu ik hier 4-betten. Ik denk een 4-bet minraise is het beste. SHoved hij daar over heen kun je denk ik goed folden. Called hij je shove je elke flop lager dan een J...

Maar hier moet je echt mee oppassen. Hier heeft hij KK dus ik zou gewoon wel echt eerst heel zeker van je zaak wezen voordat je dit soort advanced wacky moves maakt.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Om eerlijk te zijn is dit op alle straten slecht gespeeld. Wat probeer je te representeren? Zijn reraise pre flop laat zien AA/KK/QQ/AK, De flop brengt al een overcard die 100% in zijn range zit, Voor mij is dit dus een duidelijke fold al op de flop. Je weet dat je tegenstander niet met niks reraised pre flop. Dus dan is het voor mij op zon gevaarlijke flop een duidelijke fold

M.v.g.
      Danny
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Nightfoks,

Zou je even de titel van deze thread willen aanpassen? Zie Postrichtlijnen.

Op die manier kunnen andere leden in 1 oogopslag zien over wat voor soort hand het gaat.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Je zegt zelf al dat het slecht gespeeld is, conclusies trekken en meer discipline ontwikkelen in je spel. Je hebt het persoonlijk tegen hem gemaakt en dat is niet de bedoeling in poker want dan verlies je altijd.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      je preflop raise is het enige goede dat je hier doet (hoewel een raise naar 4 BB's beter is). Ik zie nergens de stackgroottes staan, maar na die prflop reraise, speel je eigenlijk alleen nog om een set te hitten.

De flop geeft een K en 3 klavers, waardoor je hoe dan ook achter ligt (preflop reraise duidt op AA,KK,QQ,AK. Je klaver J delft ook bij een flush het onderspit tegen deze elke klaver in deze handen.

Wat hoopte je te bereiken met deze hand?
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise meer preflop, 4BB + 1 BB per limper is standaard. Op dit bord uit positie tegen een laggy speler zou ik gewoon check/fold spelen. Het kost je veel te veel om te weten waar je staat.
    • nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      zoals ik reeds zei was het waarschijnlijk mijn grootste fout ooit aan tafel, ik maak het normaal nooit persoonlijk, maar ja... Ik heb er de hele nacht liggen over piekeren, het zal me niet meer overkomen. Jonas, ik wil best bij jou aan tafel aanschuiven maar de limiet die jij speelt kan ik nog niet aan vrees ik, en je staat stukken verder dan mij... Ik ben zelfstandig en moet hard vechten om twee uur per dag te kunnen spelen, dan moet ik volgens makomar nog heel wat tijd vinden om theorie te leren. Ik wil graag meer, maar de inkomsten hebben voorrang, zegt mijn vrouw toch... :evil:
      ik wou hem posten om jullie analyse te zien te krijgen, ik speel zo'n hand nooit meer op deze manier!!!!