0,50/1,00 - JTo - 6 man op de flop middle pair

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with J:club: , T:heart:
      UTG+1 calls, UTG+2 calls, 2 folds, MP3 calls, Hero calls, BU folds, SB calls, BB checks.

Flop: (6,00 SB) T:club: , A:diamond: , 6:spade: (6 players)
      SB checks, BB checks, UTG+1 checks, UTG+2 checks, MP3 bets, Hero raises, SB calls, 3 folds, MP3 calls.

Turn: (6,00 BB) 2:diamond: (3 players)
      SB bets, MP3 calls, Hero folds.

River: (8,00 BB) 2:heart: (2 players)
      SB bets, MP3 folds.

Final Pot: 9,00 BB

Op de flop checkt bijnal iedereen, en MP3 zou wel eens kunnen proberen de pot op te pakken, dus met middle pair redelijke kicker dacht ik dat ik wel een move kon doen.
      De turn is een blank maar na de donk en een call zie ik me toch wel achter staan, alhowel ik bijna wel de odds heb om te callen.
  • 2 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Nice hand :) SB die ineens gaat betten vind ik vreemd nadat hij 2 bets coldcallt. Je weet ook niet of je outs goed zijn, A2 bijvoorbeeld heb je maar 2 outs tegen, en je moet discounten door de flushdraw.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Als SB hier coldcalled heeft hij zeker een made hand, waarschijnlijk het A of een monster en wil geen checkbehind op de Turn. Dus is jouw fold op de Turn goed.

MP3 schijnt een gutshot te hebben, met die hij blijft callen, dus was jouw move wel goed op de Flop. Het is hier maar toch een move, en niet standaard.

Anders kun jij het tegen 5 mannen ook gewoon folden, omdat de pot zo klein is, of voor jouw outs callen (jij hebt wel slechte positie, dus fold > raise > call).

SH of met minder mannen (2 tegenspelers) is de move al heel profitabler.